У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Фактори і умови стимулювання попиту на ринку продуктів тваринництва

     

      Доходи населення в ринковій економіці являють собою сукупність на-дходжень грошових і натуральних засобів за певний проміжок часу, які використовуються для задоволення особистих потреб і нагромадження. В умовах існування товарно-грошових відносин ринковим вираженням потреб виступає попит. Основу всіх сучасних визначень попиту становить положення, що попит – це представлена на ринку платоспроможна потреба в товарах. При цьому розрізняються індивідуальний і ринковий попит населення, а також сукупний попит.

      Суб'єктом індивідуального попиту є окрема людина, що бажає придба-ти товар за даних умов. Ринковий попит являє собою сукупність всіх індиві-дуальних попитів на даному ринку. Сукупний попит показує той обсяг това-рів і послуг, що фізичні і юридичні особи готові придбати при будь-якому можливому рівні цін.

      Попит може бути наступних видів: ажіотажниЙ, викликаний психоло-гічними моментами, що не мають економічної основи; відкладений попит, коли засоби накопичуються для здійснення дорогої покупки або оплати від-починку чи лікування; інфляційний попит, що виникає в силу інфляційних очікувань населення; незадоволений попит, характерний для етапу прихова-ної інфляції й виникає в умовах дефіциту товарів і перевищення доходів над товарною масою. Існують різні класифікації факторів, що впливають на попит. В основу дослідження продовольчого ринку, звичайно застосовується класифікація факторів, де основним критерієм є форма впливу на попит. Це дозволяє виділити наступні групи факторів: економічний – досягнутий рівень розвитку виробництва, величина грошових доходів населення, рівень цін і товарної пропозиції; соціальний – розподіл населення за рівнем доходу, частка населення у загальній його чисельності, яка живе за межею бідності; демографічний – чисельність населення, статевовіковий склад, структура родин і інше; природно-кліматичний – середньорічна температура, тривалість зимового сезону, вологість; національно-історичний – національні звичаї й традиції, особливості побуту; психологічний – споживчі звички, мода, думки й переваги індивідуальних споживачів і інші[170].

      Всі перераховані фактори безпосередньо впливають на попит або впливають на нього опосередковано. До першої групи відносяться економічні фактори, які безпосередньо пов'язані з ринком й, отже, впливають на попит: грошові доходи населення, роздрібні ціни товарів, розміри грошових заощаджень, у тій частині в який вони призначені для покупки товарів на ринку. Інші фактори впливають на попит опосередковано, підсилюючи або знижуючи дію економічних факторів.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.