У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Визначення сутності маркетингової стратегії та особливості її економічного змісту в АПК

     

      Розуміння суті стратегії підприємства та маркетингової стратегії зокрема, залежить в сучасних умовах від взятих за основу методології та концепції, що диктує розуміння місця і ролі маркетингу в діяльності даного підприємства, та в свою чергу визначає успішність будь-яких змін в його діяльності. За Л. Балабановою, „…вибір тієї або іншої концептуальної основи для завдань формування й реалізації стратегій підприємств повністю визначає підходи до рішення її системних проблем, пов’язаних, насамперед, із системним описом об’єкта стратегічного планування”[15, с.27]. Це пояснюється тим, що згідно з управлінською фунцією з цілевстановлення системне подання стратегічних завдань визначається цілями підприємства.

      А вони в структурі розглянутих вище концепцій можуть бути представлені у вигляді:

      - для маркетингу реагування – бажаного збільшення показника конкурентоспроможності;

      - для маркетингу прогнозування, – величини додатково виявленої й задоволеної потреби споживачів;

      - для маркетингу, що формує запити, – типу нового товару й послуги й обсягу їхнього виробництва [15, с. 27].

      Методологія стратегічного маркетингу, як вже зазначалося, передбачає формування багатоваріантної стратегії, тобто кількох альтернативних варіантів з урахуванням можливих сценаріїв розвитку.

      Наукові підходи до формулювання суті стратегії підприємства загалом та маркетингової стратегії зокрема, різняться в межах переходу від абстрактного до конкретного та в контексті історичного підходу. Враховуючи, що стратегія – це початково військовий термін, найбільш загальні визначення цього поняття випливають саме з такого розуміння. Так, за Дж. Траутом, „стратегія – це наука про планування і проведення повномасштабних військових операцій, про маневрування силами з метою зайняття найбільш вигідної позиції до контакту з ворогом”[231, с. 33]. Таке розуміння стратегії, якщо адаптувати його до сучасного висококонкуретного середовища на більшості ринків агропродовольчої продукції, надає цілком вірну основу для подальших досліджень.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.