У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Рівні формування стратегій підприємств та їх класифікації з точки зору отримання підприємством конкурентних переваг

     

      На сьогоднішній день науковцями не розроблений єдиний підхід до класифікації маркетингових стратегій. Більшість авторів пропонують класифікацію, яка дає змогу визначити поведінку підприємства на ринку з певним товаром [39; 37; 96], але не дозволяє усвідомити процес стратегічного планування як цілісну картину і розробити елементи маркетингової стратегії підприємства. Згідно з системним підходом класифікація маркетингових стратегій вимагає дотримання принципу ієрархічності та визначення залежності рівнів такої ієрархії від розмірів підприємства, кількості працівників, галузі тощо.

      Щодо рівнів стратегічного планування, в поглядах науковців також немає єдності. Так, наприклад, А.І. Білошапка виділяє три організаційні рівні стратегічного планування: 1) корпоративні стратегії (для фірми й сфери її економічної діяльності в цілому; 2) конкурентні стратегії – для кожного окремого виду діяльності; 3) функціональні стратегії. При цьому в одногалузевій фірмі автор виділяє лише два рівні – без корпоративної стратегії [17, с. 163]. Найбільш загальна стратегія підприємства (або загальнокорпоративна) означає окреслення загального напряму розвитку підприємства в цілому. Так, на думку Р. Гремингер, „…корпоративна стратегія – це сукупність рішень, на базі яких компанія виявляє й визначає свої наміри й цілі, розробляє основну політику й плани для досягнення цих цілей, установлює сферу господарської діяльності, вид економічних і неекономічних компенсацій, які вона має намір надати своїм акціонерам, службовцям, клієнтам і громадським організаціям [48, с.11]. Таким чином, ця стратегія вказує найбільш загальні напрями діяльності підприємства.

      Якщо стратегія функціонування пов’язана насамперед із діяльністю підприємства на ринку, то стратегія розвитку безпосереднім об’єктом має потенціал підприємства і визначає напрям руху. Таких напрямів може бути три: зростання, підтримання конкурентних переваг (за Кредісовим А. помірного зростання) або згортання діяльності (елімінація), – див. рис. 2.1. Крім того, може існувати також комбінована стратегія, яка поєднує вищенаведені види.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.