У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Обгрунтування організаційно-економічного механізму реалізації маркетингових стратегій підприємств аграрного сектору України

     

      Поняття механізму реалізації маркетингової стратегії ми розглянули у розділі 1. Слід наголосити на тому, що реалізація такої стратегії передбачає окреслення двох основних аспектів. По-перше, процес реалізації передбачає чітке визначення етапів та призначення відповідальних виконавців. По-друге, елементами реалізації загальної маркетингової стратегії є прийняття стратегічних рішень щодо комплексу маркетингу, який включає обов’язково заходи у сфері ціноутворення, просування, збуту, товарної політики, що можна назвати також тактикою маркетингу.

      Так, залежно від обраної підприємством аграрного сектору стратегії має здійснюватись певний комплекс дій (у межах маркетингу-мікс): по-перше, вдосконалення конфігурації товарної пропозиції (підвищення якості товарів та послуг, розширення асортименту з урахуванням потреб та переваг споживачів, надання додаткових послуг та ін.); по-друге, розробка та впровадження нових видів комунікацій, спрямованих на встановлення відносин із споживачами нового типу (відповідно до засад та сутності обраної стратегії – безкоштовні зразки товарів, контакти з покупцем після придбання товару, інтерактивні технології спілкування з покупцем, використання центрів обробки замовлень, залучення покупців до створення нових товарів тощо); по-третє, розробка та впровадження нових прийомів та видів цінового стимулювання споживачів (знижки, пільги та ін.). Щодо кадрових змін у межах обраної стратегії, то основними напрямами є:

      • підготовка та навчання персоналу основам стратегічного маркетингового планування (регулярні навчання, семінари, вивчення досвіду кра¬щих співробітників, конкурентів); • розробка засобів стимулювання (матеріальних і соціальних);

      • розробка нових і удосконалення існуючих комунікацій (участь в роботі центрів обробки замовлень, в науково-дослідних роботах, які стають основою для стратегічного планування, відвідини підрозділів, які безпосередньо братимуть участь у контактах з клієнтами та ін). Усі наведені вище заходи є функціональним рівнем стратегій, але відносно до загальної або ділової стратегії є засобами її реалізації. Розглянемо такі елементи на прикладі НДППЗ ім. Фрунзе НАУ.

      Першим елементом комплексу маркетингу є товарна політика, а у її складі для лідера ринку найголовнішою – визначення політики у сфері якості продукції. Для зміцнення стабільності підприємства на ринку та зростання його конкурентоспроможності необхідно постійно реагіувати на зміни вимог, які споживачі висувають до якості продукції. Як інструмент аналізу споживацьких вимог та відповідності якості продукції можна використати модель Quality function deployment, яка дозволяє співставити вимоги споживача і наявну якість продукції та визначити параметри щодо вдосконалення продукції [302].

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.