У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Організаційні передумови впровадження маркетингових стратегій на підприємствах аграрного сектору

     

      Впровадження ефективної маркетингової стратегії – один із найважливіших етапів у діяльності як крупних виробників сільськогосподарської продукції, так і дрібнотоварних підприємств. Як і в інших видах комерційної діяльності, виробник потребує певного досвіду та навичок щодо організації маркетингової та збутової діяльності. В основу аналізу організаційних передумов упровадження стратегічного маркетингу в аграрному секторі має бути покладено принципи ефективного та органічного поєднання виробництва, задоволення потреб споживачів у високоякісних продуктах харчування, прибутковості й планового поступального розвитку підприємства. У змінному середовищі стратегічне маркетингове планування має поєднувати методи довгострокового та короткострокового планування і спрямоване на розробку нових продуктів, виходячи з потреб споживачів та визначення місця підприємства на ринку в майбутньому. Впровадження системи маркетингових стратегій підприємствами аграрного сектору передбачає зосередження уваги на таких основних аспектах діяльності:

      - забезпечення земельними угіддями, оскільки підприємства з більшими площами земель досягають вищих результатів, або стратегічна орієнтація на формування необхідної матеріально-технічної бази;

      - орієнтація на найбільш прибуткові види діяльності з метою забезпечення високої ренатбільності та фінансової стійкості підприємств;

      - забезпечння синергетичного ефекту, формування управлінської команди на принципах взаємоузгодженості по горизонталі та по вертикалі;

      - застосування інноваційних стратегій, що передбачає постійне оновлення асортименту для виробництва нових для ринку товарів, впровадження виробничих інновацій; пошук оптимальних рішень щодо вибору видів діяльності, виходячи з наявних ресурсів та можливостей їх придбання, форм організації та правових форм господарювання, зниження витрат виробництва для забезпечення конкурентоспроможності продукції;

      - урахування закону про спадаючий приріст прибутку; використання сезонної праці, що дозволяє обмежити оплату непродуктивного часу;

      - постійне підтримання або підвищення якості продукції, що дає змогу підвищити ринкову частку продукції підприємства та сформувати стійкий позитивний імідж;

      - підвищення кваліфікації та навчання сільськогосподарських кадрів.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.