У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Система маркетингових технологій торговельних підприємств-імпортерів

     

      Сучасна концепція імпортного маркетингу полягає в тому, що вся діяльність підприємства має ґрунтуватися на знанні споживчого попиту і його змін в перспективі. Одне із завдань маркетингу полягає у виявленні незадоволених запитів покупців, щоб орієнтувати виробництво на задоволення цих запитів. Маркетинг означає імпорт і збут товарів, на які дійсно є споживчий попит. Система маркетингу ставить виробництво товарів у функціональну залежність від запитів і вимагає закуповувати товари в асортиментах і обсягах, необхідних споживачеві. При реалізації концепції імпортного маркетингу акцент ухвалення господарських рішень зміщений від виробничих ланок підприємства до ланок, що відчувають пульс ринку.

      Зважаючи на зазначене вище, застосування маркетингових технологій підприємством при здійсненні імпортних операцій має свої специфічні риси, оскільки при здійсненні закупівель продукції закордоном підприємство застосовує сукупність технологій, спрямованих на пошук постачальника на зовнішньому ринку, а при реалізації продукції на внутрішньому – технології націлені на пошук споживачів та забезпечення стійкого становища на ринку.

      У попередньому параграфі було визначено маркетингові технології як методи сегментування, націлювання, позиціювання. Отже, зупинимося на складових елементах маркетингових технологій, врахувавши їх специфіку при імпорті товарів.

      Важливим базовим поняттям при аналізі та формуванні маркетингових технологій є комплекс маркетингу. Саме використання основних елементів комплексу маркетингу дозволяє створювати та модернізувати технології, що використовуються.

      За визначенням Ф. Котлера, "комплекс маркетингу – це набір контрольованих змінних його факторів, сукупність яких фірма використовує з метою викликати бажану відповідну реакцію з боку цільового ринку" [52, с. 95]. Найважливішими складовими класичного комплексу маркетингу є так звані "4 Р": product – товар або продукт; price – ціна; place – місце, збут, розподіл; promotion – просування [51].

      Ці чотири елементи сукупності становлять комплекс маркетингу (marketing mix, дослівно – маркетингова суміш). Таким чином, уміння правильно "змішувати", тобто комбінувати елементи маркетингу для вирішення практичного завдання є основою маркетингу.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.