Особливості громадянського виховання учнів допоміжних шкіл
Відповідно до завдань нашого дослідження проаналізуємо, як на формування громадянськості впливають особливості психічного розвитку розумово відсталих дітей.
У наш час із підвищенням вимог до виховання підростаючого покоління, проблема громадянської вихованості набуває особливо вагомого значення. Перед сучасною школою постають завдання докорінної перебудови усього навчально-виховного процесу. Це стосується і громадянського виховання дітей з порушеннями інтелекту, які повинні отримувати не лише базові знання та вміння, а передусім всебічно виховуватись у любові й повазі до рідної Батьківщини. Від якості розв’язання цього завдання залежить готовність учнів проявляти свою громадянську активність, усвідомлення ними відповідальності перед державою та суспільством за свої вчинки, вміння раціонально використовувати власні права та виконувати громадянські обов’язки.
У дослідженні ми спираємось на праці О. Сухомлинської, яка визначає, громадянськість як якість особистості, що визначається почуттям гідності, розумінням власної діяльності і поведінки, готовністю виконувати свої громадянські обов'язки в гармонійному поєднанні патріотичних, національних та загальнолюдських почуттів [167]. Тому логічним буде вивчення нами морального, правового, патріотичного аспектів як складових громадянського виховання.
Вся работа доступна по Ссылке