У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Сучасний стан проблеми громадянського виховання старшокласників допоміжних шкіл

     

      З метою вивчення сучасного стану проблеми громадянського виховання старшокласників допоміжних шкіл на практиці було проаналізовано навчальні програми та підручники з наступних шкільних предметів: „Читання”, „Я і Україна” „Природознавство”, „Географія”, „Історія”, щодо наявності в них матеріалу громадянського спрямування, якісної інформації, необхідної для формування громадянських якостей особистості, становлення громадянськості; вивчено тематичні та календарні плани вчителів, методичне забезпечення цих предметів; проаналізовано плани виховної роботи.

      Як зазначено у державних нормативних актах, основною метою громадянської освіти є спеціалізована, систематична підготовка людей до суспільного життя у громадянському демократичному суспільстві [90]. Відповідно до цього навчальні програми шкільних предметів: „Читання”, „Я і Україна”, „Природознавство”, „Географія”, „Історія”, підручники з цих предметів повинні містити достатньо інформації для засвоєння громадянських знань, на основі яких формуються уявлення про форми і способи функціонування громадянина у політичному, правовому, соціокультурному полі держави; громадянські уміння та досвід участі у соціально-політичному житті суспільства та практичного застосування знань [90].

      Аналіз програми предмету „Читання” для 2-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей показує, що одним із її завдань є формування громадянських знань учнів, а саме: виховання засобами літератури любові до України та шанобливого ставлення до історії і традицій країни; формування навичок мовленнєвого етикету, доброзичливості у стосунках з однолітками; ознайомлення з порами року, вміння адекватно оцінювати вчинки героїв прочитаних творів. Зокрема, у другому класі громадянське виховання дітей починається з вивчення сезонних змін у природі, виховання культури поведінки та мовлення, ознайомлення з символами України та народними звичаями. В основних вимогах до громадянських знань та вмінь учнів підкреслюється, що учні повинні мати уяву про пори року та їх зміни, знати свою Батьківщину, столицю, та звичаї українців, виявляти турботу до тварин та рослин, надавати взаємодопомогу у стосунках з однокласниками, вживати у мовленні слова ввічливості, вміти розрізняти добро та зло.

      У третьому класі учні вивчають оповідання, вірші, казки про Україну її звичаї, зокрема, знайомляться зі святами, вчать пісні; читають та аналізують твори про багатство природи нашого краю, зміни в житті тваринного та рослинного світу, людяність, товаришування, допомогу. Учні повинні виявляти любов до батьківщини, вміти порівнювати вчинки однолітків із вчинками персонажів, виявляти оцінне ставлення до прочитаного, робити певні висновки.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.