Технології соціально-педагогічної роботи з дітьми трудових мігрантів за місцем проживання
Сучасні зміни у соціально-економічному житті суспільства, що відбулися внаслідок здобуття Україною своєї незалежності, призвели до якісно нової ситуації в освітньому та позашкільному соціальному середовищі дітей та молоді.
На думку Д. Малкова, в умовах реальної демократії позашкільна освіта підлітків повинна посісти чільне місце у політичному, соціальному та духовному житті суспільства, а отже сприяти поширенню загальнолюдських цінностей, формуванню громадської позиції молоді. Виняткового значення набуває необхідність розв’язання протиріччя між зростанням соціальної активності молоді та недооцінкою ролі клубних об’єднань за місцем проживання як одного з найбільш потужних важелів виховного впливу на особистість молодої людини [154 с.13-14].
Провівши анкетування серед дітей трудових мігрантів, їхніх неофіційних опікунів та вчителів, ми визначили, що однією з пріоритетних проблем виховання даної категорії є організація вільного часу та дозвілля дітей.
У нашому дослідженні ми будемо ґрунтуватися на інтерпретації поняття «дозвілля», яку пропонує Н.Нікітіна :
- час, який людина використовує на власний розсуд, не пов'язаний із прямими обов’язками;
- вільний від роботи, навчання час, який може бути використаний для задоволення своїх особистих потреб та цілей;
- частина життєвого середовища людини, яка призначена для відпочинку, боротьби із втомою, відновлення фізичного та психічного здоров'я [164 с.97].
Вся работа доступна по Ссылке