У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Теоретико-методологічні положення процедури маркетингового тестування

     

      У сучасних ринкових умовах, розвиток вітчизняного підприємницького сектору повинен базуватися на інноваційних засадах, в першу чергу через створення, виготовлення і успішну реалізацію нової (модернізованої, і модифікованої) та інноваційної (принципово нова) продукції. Причому створення нової продукції повинно бути не одноразовим актом, а має стати постійним і повторювальним процесом. Постійність і повторювальність говорить про існування певних, вироблених наукою і практикою, етапів через які рухаються ідеї нових продуктів, аж до моменту їх втілення в готову продукцію. Однак проходження через всі етапи ще не гарантує новому товару успіху на ринку. Така послідовність етапів має досить загальний інтегрований характер і не містить детального обговорення цілого ряду значущих блоків маркетингової діяльності підприємства, зокрема і процедури маркетингового тестування. Дана процедура повинна виконуватися на кожному етапі інноваційного циклу, а послідовне і комплексне її використання на всіх етапах створення продукту, становить запоруку успішної реалізації інноваційної продукції на ринку та визначає результативність інноваційної діяльності підприємства у цілому.

      Розглянемо детально етапи повного інноваційного циклу розроблення продукту і відповідні інструменти тестування, що можуть бути використані на його етапах.

      Етап 1. Аналіз відповідності внутрішніх можливостей розвитку зовнішнім. Перш ніж розпочинати будь-яку діяльність, у тому числі і інноваційну, потрібно визначитись, чи здатне керівництво підприємства взагалі займатися новою діяльністю, чи є для того ринкові можливості, чи спроможне підприємство їх використати у своїй діяльності, чи достатні для цього резерви і сильні сторони підприємства. А отже, перед тим як починати щось нове, потрібно провести внутрійшій аналіз (тестування) всіх існуючих видів (напрямків) діяльності або як їх називає Н.В. Куденко [86, 87, 88] – стратегічних господарських підрозділів. Тестування існуючих видів діяльності можна проводити використовуючи всім відомі портфельні методи (матриці БКГ, МКДжЕл), а також SWOT, GAP-аналізи та ін. За їх результатами визначають ті види діяльності які потрібно ліквідовувати, які – розвивати, а також знайти прогалини на ринку, що не зайняті або позбавлені уваги конкурентів.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.