У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Обґрунтування концепції і стратегічних пріоритетів формування міжнародної конкурентоспроможності людських ресурсів

     

      Успіх у конкурентній боротьбі залежить від того, чи має економічний суб'єкт конкурентну перевагу. Під конкурентною перевагою розуміється сукупність властивостей суб'єктів конкурентної взаємодії, яка дозволяють їм бути більш успішними в боротьбі за необхідний ресурс. У системі стратегічної роботи з людськими ресурсами в концептуальному плані виявлено основні принципи конкурентної переваги.
      1. Талант – рушійна сила створення конкурентної переваги.
      2. Будь-яке ділове завдання (проблема чи можливість) – прояв глибинних людських або організаційних факторів.
      3. Робота з персоналом у всіх її аспектах повинна мати безпосереднє відношення до стратегії бізнесу і потреб клієнтів.
      4. Менеджмент несе відповідальність за роботу з кадрами в організації.
      Талант – рушійна сила створення будь-якої цінності. Розуміння і засвоєння цього принципу – фундаментальна умова прогресу в роботі з персоналом. Будь-яка цінність зобов'язана своєю появою людському таланту. Людина – ось хто задумує, створює, виробляє і продає продукти та послуги. Жодна зміна не відбувається без її ініціативи. Звідси випливає, що ефективне управління людьми і потенціалом властивих їм здібностей є джерелом створення цінності. У наступні два десятиріччя пошук обдарованих людей стане однією з найбільш важних проблем для керівників організацій. Вони виявлять, що набагато легше знайти гроші і технічні засоби, ніж людські ресурси. Таланти – це люди, які володіють саме тими здібностями (знаннями і вміннями), які життєво необхідні для реалізації бізнес-стратегії. Компаніям потрібно також набрати і зберегти групи співробітників, здатних відповідально виконувати повсякденну роботу, але від них залежить належне функціонування організації.

      Управління цим процесом має стати органічним елементом ділової стратегії; лише тоді вона буде успішною.

      Керівники компаній, як правило, відокремлюють «ділові питання» від «людського фактора». Вони перестали розуміти, що жодну проблему бізнесу не можна вирішити у відриві від людини. Не існує бізнесу без людей: бізнес і люди – єдине ціле. У цьому сенсі все, що роблять фахівці з персоналу, повинно служити виявленню та мобілізації людського потенціалу з метою створення цінності.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.