У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Порівняльна оцінка розвитку регіонів щодо розміщення страхових резервів

     

      Ринкова економіка розвинених країн – це гнучко регульована система, де страхування виступає, з одного боку, як один з елементів цього регулювання, забезпечення стійкості виробництва і споживання, а з іншого – як об'єкт регулювання, що функціонує в рамках загальних і специфічних для нього правил.

      Досвід розвитку страхування в економічно розвинених країнах свідчить, що страховому ринку властиві потужні стимули саморозвитку, засновані на застосуванні концепції маркетингу страхових послуг, орієнтованої на більш повне задоволення запитів страхувальників. Механізм саморозвитку страхового ринку в регіоні також базується на використанні маркетингу, адаптованого до умов вітчизняного ринку і спрямованого на задоволення базової, але не актуалізованої потреби людини в безпеці. За допомогою маркетингу здійснюється максимальне врахування інтересів споживачів, розширення їхнього кола за рахунок більш повного і якісного задоволення потреб у страховому захисті.

      Попереднє вивчення стану страхового ринку і перспектив попиту страхових послуг передбачає проведення дослідження економічного і соціального стану регіону, загальних закономірностей тенденції формування першочергових потреб юридичних і фізичних осіб, обумовлених розвитком економіки регіону, формуванням соціального укладу життя, демографічних, національних та інших факторів, а також можливостей страхових організацій успішно діяти в умовах, що склалися.

      Особливу роль в страховому маркетингу відіграє держава. Державні та регіональні органи управління здійснюють регулювання страхової діяльності, регламентують взаємовідносини суб'єктів страхування. З іншого боку, держава, визнаючи важливу соціально-економічну роль страхування, має всіляко зміцнювати цю сферу суспільного виробництва і активно сприяти її розвитку.

      Як було зазначено у першому розділі дослідження, попит на страховий захист є масовим, незважаючи на те, що потреба в безпеці – основоположна потреба кожної людини. Тобто потреба безпеки не є пріоритетною в сучасних умовах розвитку економіки України, і страховий маркетинг повинен бути спрямований на усвідомлення потенційними страхувальниками своєї потреби в страховому захисті. Необхідні спеціальні маркетингові заходи щодо перетворення пасивного попиту потенційних страхувальників у активний, розширюючи тим самим масштаби страхового ринку.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.