Розроблення програми реалізації заходів посилення мотивації персоналу підприємства
Аналіз діяльності підприємства виявив, що в матеріальному стимулюванні недостатня увага приділяється використанню такого важли¬вого показника як продуктивність. При чому, якщо і застосовується цей показник, то він визначається за застарілою методикою, яка існувала ще за часів витратної економіки. На відміну від України, де показник продуктивності виробництва не застосо¬вується, в країнах з ринковою економікою він має широке застосування на усіх рівнях оцінки ефек¬тивності (від структурного підрозділу підприємс¬тва до економіки країни в цілому).
Виходячи з цього, підприємствам потрібна певна система показників, які б створювали механізм ма¬теріального стимулювання, застосовували нетради¬ційні підходи. Це підходи та методи не звичного стимулювання за виконання та перевико¬нання виробничих показників, а, так би мовити, со¬ціально-економічне заохочення працівників до ви¬сокопродуктивної праці через негарантовані держа-вою та законодавством доплати, надбавки, компен¬саційні та інші виплати із доходів підприємства. Це такі системи, як: участь працівників у прибутках (доходах) та акціонерному капіталі підприємства через нарахування та виплату дивідендів; щорічні виплати за підсумками роботи підприємства; спла¬та підприємством індивідуальних внесків праців ників до фондів пенсійного, медичного та соціаль¬ного страхування на випадок тимчасової втрати працездатності; застосування системи бонусір, а та¬кож введення так званої роздільної системи заро¬бітної плати, коли оплата праці поділяється на дві частики - оснозну (постійну) та додаткову (змін¬ну), яка враховує особисті якості, ставлення праців¬ника до праці, його внесок до запільних результатів роботи бригади, дільниці, цеху, структурного підрозділу або підприємства в цілому.
Вся работа доступна по Ссылке