Концептуальні основи удосконалення інноваційно-інвестиційного механізму підвищення ефективності підприємств туристичної галузі
Нами вже доведені значні перспективи розвитку підприємств туристичної галузі України, що обумовлені дією широкого спектру природних, історико-культурних, екологічних, соціальних та інших чинників. Також, у результаті проведеного дослідження (п.2.1, 2.2) було виявлено низку проблем щодо діяль-ності підприємств туристичної галузі та їх інноваційно-інвестиційного розвитку. Нажаль, діюча модель інноваційно-інвестиційного процесу в туристичній сфері характеризується відсутністю стійких джерел інноваційного зростання, хронічним дефіцитом інвестиційних ресурсів, а також слабкістю та непослідов-ністю заходів державної політики в інноваційно-інвестиційній сфері. На сучас-ному етапі підприємства туристичної галузі відчувають брак фінансових ресур-сів, а також сфера туризму характеризується невисоким рівнем якості туристи-чних послуг, реалізація яких здійснюється за застарілими технологіями і на за-старілій матеріально-технічній базі, що не відповідають сучасним світовим ста-ндартам [56].
Для підвищення ефективності діяльності туристичних підприємств Укра-їни необхідно :
- впровадження інноваційної моделі розвитку підприємств туристичної галузі України;
- створення сприятливих умов для залучення інвестицій в розбудову під-приємств туристичної галузі;
- створення сучасної, конкурентоспроможної інфраструктури туристичної сфери;
- підтримка розвитку внутрішнього та іноземного туризму, що забезпе-чить приток іноземного капіталу, дозволить залучати іноземні інвестиції в ту-ризм;
- рекламування інвестиційних можливостей підприємств туризму України для залучення інвестицій.
Вся работа доступна по Ссылке