У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Аналіз відхилень як інструментарій управління витратами підприємств роздрібної торгівлі

     

      У попередньому розділі розглянуті проблеми формування центрів відповідальності підприємств роздрібної торгівлі, що є складовою управління витратами господарських суб’єктів галузі. При цьому, оцінка ефективності роботи центрів відповідальності, зокрема центрів витрат, виявляється в результаті аналізу відхилень фактичних результатів від нормативних (планових), мета якого – виявлення й детальна оцінка причин відхилень.

      На нашу думку, в підприємствах роздрібної торгівлі основним інструментом управління витратами, його центральною ланкою є саме аналіз відхилень фактичних витрат від їх нормативних (планових) значень, які розраховуються окремо за кожним центром відповідальності й елементом витрат. Тільки порівнюючи всю суму фактичних витрат із сукупними нормативними витратами за кожною операцією центру відповідальності, можна ефективно аналізувати, контролювати й регулювати витрати, тобто управляти витратами. Поточний контроль і аналіз відхилень дозволяють своєчасно перенастроювати систему управління підприємством. Керівник центра відповідальності має можливість у будь-який момент впливати на поточні процеси і витрати, не чекаючи кінця періоду, на який були розроблені цілі і критерії, що відбивають їх.

      Аналізом відхилень вважається процес обчислення різниці і визначення причин між фактичними і нормативними значеннями витрат [172]. При цьому аналізують лише відхилення, що перевищують встановлену підприємством межу.

      Під нормативними витратами підприємства роздрібної торгівлі ми розуміємо планований рівень витрат, який показує, якими мають бути витрати з урахуванням дотримання технології торговельного процесу, реалізації товарів і обслуговування покупців. Отже, якщо фактичні витрати є вищими за нормативні, то таке відхилення вважається несприятливим, інакше відхилення буде сприятливим. Сприятливі відхилення надають позитивного ефекту на прибуток торговельного підприємства від основної діяльності.

      Недопустимим є спрощений підхід до аналізу відхилень, коли всі сприятливі відхилення розцінюються як успіх підприємства, а несприятливі – як наслідок недоліків у роботі. Факт появи відхилень повинен стати спонукальним мотивом до проведення серйозного аналізу причин виникнення відхилень.

      Таким чином, управління витратами включає виявлення відхилень у витрачанні ресурсів в процесі виконання підприємством функцій від встановлених норм і нормативів, діагностику причин і характеру відхилень.

      Обов’язкова умова зіставлення фактичних і планових величин – їх змістовна однорідність, яка має бути забезпечена ще на стадії планування. Крім того, всі центри відповідальності торговельного підприємства – секції, відділи, торгові точки і т. д. – повинні працювати в єдиній інформаційній базі даних, що визнається всіма учасниками процесу контролю й аналізу, щоб уникнути конфліктів, викликаних неоднозначним розумінням термінів.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.