У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Методичний підхід до організації внутрішнього простору торговельного центру

     

      Торговельний центр це сучасний тип торговельних об’єктів та специфічна форма організації роздрібної торговельної мережі, що істотно ускладнює управління організаційно-економічним розвитком даних осередків торговельної активності, оскільки вимагає відповідності запитам клієнтів одразу на двох ринках: споживчому та ринку комерційної нерухомості. У даному контексті, торговельний центр виступає в якості посередника, що забезпечує комфортні умови для зустрічі продавця та покупця товарів й отримує винагороду, відповідно до обсягу операцій з купівлі-продажу. Організаційно-економічний розвиток торговельного центру, за цих умов, передбачає зростання товарообороту операторів, що здійснюють торговельну діяльність на його площі. У свою чергу, товарооборот торговельних та сервісних операторів центру цілком залежить від рівня та якості задоволення потреб цільової аудиторії, що обумовлює первинність інтересів кінцевих споживачів як для операторів так і для торговельного центру у цілому (табл. 3.1).

      Тісний взаємозв’язок та взаємозалежність інтересів основних суб’єктів взаємодії в рамках торговельного центру є цілком закономірним, оскільки власник/інвестор, розробляючи концепцію центру, повинен керуватися, перш за все, інтересами кінцевих споживачів. Запропонувати асортимент товарів та послуг, що здатний повністю задовольнити їхні потреби, можливо лише за рахунок грамотного розподілу торговельних площ за асортиментними групами та відповідного підбору торговельних та сервісних операторів. Гарантована якість товарів та послуг і високий рівень обслуговування споживачів залежать від якості підбору пулу орендарів торговельного центру, що виявляється у вимогах до наявності бренду в більшості операторів. Забезпечення комфортних умов здійснення покупок також є завданням власника. Досягнення даної мети можливе за рахунок розміщення торговельних та сервісних операторів, створення якісної системи навігації, облаштування зон відпочинку й загального користування та ін.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.