У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Реформування системи пенсійного забезпечення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

     

      Національне законодавство закріпило спеціальні правила пенсійного забезпечення у зв’язку з роботою чи проживанням в Чорнобильській зоні, однак з часу прийняття його норми періодично змінювалася. Призначення та виплата пенсій особам, потерпілим внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, регулюється двома Законами України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» [48], яким передбачено визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС (ст.ст. 11, 14), порядок визначення стажу (ст. 56) та віку виходу на пенсію (ст.55), розмір пенсій по інвалідності та у разі втрати годувальника (ст.54), та «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» [217], що регулював порядок обчислення розмірів пенсій та їх виплати, строки призначення пенсій та порядок їх перерахунку. Статтею 55 спеціального закону встановлено, що призначення та виплата пенсій за віком особам, які працювали або проживали на територіях радіоактивного забруднення, провадиться відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» та спеціального закону [48]. Третя об’єктивна підстава диференціації пенсійного забезпечення пов’язана з місцевістю, де працювала (проходила службу) або проживала особа.

      Статтею 57 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» передбачалися пільги по обчисленню середньомісячного заробітку. Обчислення середньомісячного заробітку відповідно до внесених змін з 2005 року провадилося відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування». У разі обчислення пенсії середньомісячний фактичний заробіток враховувався за будь-які 12 місяців роботи підряд на територіях радіоактивного забруднення або за меншу кількість відпрацьованих календарних місяців. У випадках, якщо особа пропрацювала на вказаних територіях менше місяця, пенсія може обчислюватися із заробітку за цей календарний місяць з додаванням до заробітку на основній роботі. Тобто, заробіток за бажанням особи при призначенні пенсії можна було застосовувати за період страхового стажу, набутого до 01.01.2004 р. Розмір пенсії за віком, обчислений відповідно до ч.1 ст. 27 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», не обмежувався, передбачалося обчислення пенсії із заробітної плати відповідно до ст. 40 Закону. Крім того, згідно ч.2 ст. 27 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» за бажанням застрахованої особи частина розміру пенсії за віком за період страхового стажу, набутого до дня набрання чинності цим законом може бути визначена відповідно до раніше діючого законодавства, а частина розміру пенсії за період страхового стажу, набутого після 1.01.2004 року. При цьому, частина розміру пенсії за віком, обчислена за раніше діючим законодавством, не може перевищувати максимальних розмірів пенсій, визначених для відповідних категорій пенсіонерів, та не може бути нижчою, ніж розмір трудової пенсії за віком з урахуванням цільової грошової допомоги на проживання, що діяли на день набрання чинності цим законом.

     Постановою Кабінету Міністрів України від 20.11.2003 року № 1783 «Про заходи щодо поліпшення пенсійного забезпечення громадян» передбачено застосування під час призначення пенсій за двоскладовою формулою мінімального 50,00 грн. та найбільшого розмірів пенсій «з урахуванням цільової грошової допомоги», встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2003 року № 544 [300]. Максимальний розмір пенсії за віком, визначений ст. 19 Закону України «Про пенсійне забезпечення», не міг перевищувати з 1 липня 2003 року 150,00 грн., для категорій, визначених згідно з п «а» статті 13 та статті 14 цього Закону – 200,00 грн.», збільшених на 12% [300]. Механізм призначення пенсій у розмірі відшкодування фактичних збитків відповідно до ч.1 статті 54 Закону, уточнювався спеціальним Порядком, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України, що діяв до 1.01.2012 року та передбачав призначення їх із заробітку, одержаного за роботу в зоні відчуження в 1986 -1990 згідно із законодавством [301].

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.