Розробка методичного підходу до формування оцінки економічної стратегії підприємства з виробництва фруктових і овочевих соків
Формування економічної стратегії по суті є інтегрованим процесом аналізу, оцінки складових економічної стратегії та вибору, який завершується її реалізацією, а також коректуванням з врахуванням зворотного зв’язку. Процес формування економічної стратегії підприємства повинен ґрунтуватися на оцінці складових економічної стратегії та передбачення майбутнього. Цей процес можна представити як: дослідження та вибір сукупності можливих стратегій в залежності від сценаріїв майбутнього розвитку підприємства з виробництва фруктових і овочевих соків.
Питання з вибору і реалізації стратегії було досліджено в роботах
С. С. Скобкіна, Є. А. Бєльтюкова, Л. А. Некрасової, М. Г. Саєнко,
Р. А. Фатхутдінова, З. Є. Шершньової, Г. І. Кіндрацької та ін. [129; 3; 109; 146; 153; 48]. Водночас, ці роботи не містять формалізованих рекомендацій стосовно вибору стратегії на підставі отриманих оцінок складових економічної стратегії, зокрема підприємства з виробництва фруктових і овочевих соків.
Управління витратами для досліджуваних підприємств займає важливе місце при формуванні економічної стратегії, оскільки співвідношення між прибутком і витратами визначає в результаті ефективність функціонування підприємства і перспективи розвитку.
Посилення конкуренції і ризику при роботі на ринку соків та сокових продуктів обумовлюють актуальність управління витратами. Крім того, проведені в п. 3.1. дослідження показали, що СП «Вітмарк-Україна» ТОВ,
ТОВ «Еко-сфера», ТОВ «Нідан +», ПАТ «Пиво-безалкогольний комбінат «Радомишль» є потенційними банкрутами внаслідок того, що не можуть компенсувати свої витрати і виконати зобов'язання.
Підприємства здійснюючи процес виробництва мають бути упевнені в тому, що витрати окупляться і принесуть прибуток, тому вимір витрат і результатів дозволяє оцінити ефективність виробництва. Без такого порівняння можуть бути допущені непоправні помилки при формуванні економічної стратегії підприємства. Найбільш розробленим інструментом стратегічного управління є матричні моделі вибору стратегій, що пов’язують стратегію і системні характеристики підприємства.
Вся работа доступна по Ссылке