У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Основні передумови формування та розвитку ринку продукції виноградарства

     

      В основі функціонування ринку продукції виноградарства лежать взаємопов’язані територіально опосередковані процеси: виробництво сировини – переробка – збут – споживання. Зосередження виробництва на основі найбільш сприятливих умов, його високої ефективності, а також розвиток агропромислової інтеграції, у тому числі в територіальному аспекті, веде до формування цілісних територіальних комплексів, які становлять виробничо-територіальну базу ринку продукції виноградарства відповідних територіальних рівнів, таких як виноградно-виноробні промислові комплекси. Територія виступає тією основою, на якій фокусуються відповідні процеси взаємодії. Це дає змогу розглядати ринок продукції виноградарства як територіальну соціально-економічну систему, основними особливостями якої є ринковий спосіб зв’язків її елементів (на основі взаємодії попиту, пропозиції та ціни) і розвиток їх за відповідними законами (вартості, попиту і пропозиції, конкуренції). За своїм характером ця система являє собою єдиний виробничо-збутово-споживчий комплекс і є органічною частиною (підсистемою) відповідної територіальної соціально-економічної (суспільної) системи.

      Спеціалізація та рівень територіальної концентрації виробництва, характер виробничо-економічних зв’язків у сфері АПК, з одного боку, територіальні особливості попиту й споживання продукції виноградарства з іншого - важливі сторони економічного дослідження процесу формування ринку продукції виноградарства. В системі територіальних агропромислових ринків зникає якісна самостійність господарських утворень і вони виступають як відносно однорідні елементи цілого, функціонування якого визначається закономірностями територіального поділу та інтеграції праці. У процесі ТПП складаються певні просторові форми організації виробництва, які взаємодіють між собою через обмін спеціалізованою продукцією. Територіальна диференціація природного середовища, соціально-економічні умови розвитку виробництва безпосередньо впливають на формування ринку продукції виноградарства, визначаючи передусім його ресурсну базу .

      Таким чином, основні відмінності в масштабах розвитку, спеціалізації й структури агропродовольчого виробництва тієї чи іншої території складаються під впливом територіальної різноманітності природних умов та можливостей їхнього використання (за характером поєднання і господарською доступністю різних природних компонентів). Цьому сприяє також зосередження відповідних матеріально-технічних засобів, інфраструктурне освоєння території, виробничий досвід населення, його спеціальні трудові навички тощо. Внаслідок цього формуються спеціалізовані райони товарного виробництва продукції з високою його економічною ефективністю. В таких районах, як правило, урожайність і якість продукції вищі за середні по країні, а затрати праці й засобів на виробництво одиниці продукції - нижчі. Ці райони є основою формування розвинутих спеціалізованих ринків, зокрема ринку продукції виноградарства, що не тільки здатні задовольнити внутрішні потреби, а й мають великі експортні можливості.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.