У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Оптимізація міжособистісної взаємодії учнів у туристсько-краєзнавчій діяльності

     

      Під оптимізацією міжособистісної взаємодії учнів у ТКД ми розуміємо організаційно-педагогічне забезпечення функціонування цілісного ТКЦ як спеціально організованого виховного процесу, що включає відповідну фахову підготовку педагогічних працівників, діагностування рівня культури гуртківців й формулювання мети, планування та реалізацію на практиці спеціально організованої діяльності (міжособистісної взаємодії), контроль і регулювання відносин, а також аналіз результатів експерименту та узагальнення висновків.

      Результати проведеного аналізу теоретичних положень проблеми виховання культури міжособистісної взаємодії, зокрема підходів С.Карпенчук [67], узагальнення практики ЗОШ МОНмолодьспорту України щодо сучасних підходів до формування особистості учнів основної школи підтверджують необхідність подальшого удосконалення процесу виховання морально-етичних якостей учнів. За результатами дослідження алгоритм виховання вказаних якостей учня можна подати у вигляді схеми (рис. 2.2).

      Суть визначеної нами принципової схеми полягає, насамперед, у тому, щоб за допомогою комплексу традиційних та інноваційних методів, засобів і форм навчання й виховання, з врахуванням індивідуальних особливостей характеру, темпераменту, звичок, рівня загальної культури, схильностей та життєвого досвіду учнів здійснювати планомірний вплив на їхню свідомість та поведінку з метою формування відповідних морально-етичних установок, понять, принципів, ціннісних орієнтацій, що забезпечує в цілому умови для розвитку та підготовки їх до міжособистісної взаємодії.

      Учені (З.Діхтяренко [45], Ю.Ключко [69], Д.Малков [108], О.Панагушина [128] та ін.) доводять, що ефективність будь-якого із видів виховного впливу (молодіжні організації, ігрова діяльність, сучасна музична субкультура, клубні об'єднання за місцем проживання, педагогічна система "клуб-бібліотека") на особистість школяра залежить від вибору та дотримання педагогом сприятливих педагогічних умов, які давали б можливість розкрити особистісні характеристики дитини та удосконалити окремі елементи культури учнів (розвинути інтереси, реалізувати потреби, удосконалити практичні вміння спілкування тощо).

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.