У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Реінжиніринг бізнес-процесів в сучасній практиці управління страховими ком-паніями

     

      Середовище функціонування страхових компаній залежить від багатьох економічних чинників, які безпосередньо впливають на кінцеві результати їх діяльності. Провідні страхові компанії, прагнучи укріпити свої позиції на ринку, об’єктивно усвідомлюють необхідність побудови ефективної системи управління, яка дозволить забезпечити бізнесу конкурентоспроможність і гнуч-кість. Для більшості страхових компаній у сьогоднішніх умовах ведення бізнесу передбачає вибір напрямку розвитку. На практиці кожна компанія вибудовує структуру управління «під себе», під ті завдання, які їй доводиться вирішувати, з розстановкою тих або інших акцентів.

      Управління страховою компанією включає оперативне реагування на змі-ни економічної ситуації, а також постійний моніторинг змін, планування і мо-делювання діяльності страховика. Більшість систем управління страхування ха-рактеризуються цілим рядом особливостей, залежать обраної стратегії та від політичних, економічних і соціальних переваг страхової компанії. Тому першо-рядним завданням для страховика є розробка моделі управління, що характери-зує специфіку його бізнесу і що дозволяє врахувати всі можливі зовнішні і вну-трішні зміни. Крім того, необхідно виявити ризики, пов'язані з діяльністю ком-панії, визначити методики їх оцінки і врахувати їх в рамках моделі управління. Використання такої моделі дозволить отримувати і аналізувати інформацію про стан всіх аспектів бізнесу страховика, ухвалювати управлінські рішення, відпо-відні поточним потребам.

      У системі менеджменту страховиків використовується як функціональна, так і бізнес-процесна модель управління. У класичному розумінні функціона-льна структура жорстко прив'язується до організаційної структури. Альтерна-тивою функціональному стає процесне управління, основа якого - управління по цілях. На відміну від процесної функціональна структура має тільки верти-кальну компоненту. Насьогодні, бізнес-процесний підхід набув значного розви-тку в західній практиці і є найбільш розповсюдженим напрямком удосконалення управління складними економічними системами, до якої належить страхова компанія.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.