У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Моделювання головних аспектів маркетингової діяльності

     

      Маркетинг  це активний процес, спрямований на задоволення потреб кі-нцевого споживача (страхувальника) в умовах конкуренції. У системі страху-вання маркетинг виступає як функція з інтеграції зусиль всіх її ланок, спрямо-ваних на досягнення поставленої мети. Маркетинг можна розглядати як сукуп-ність чинників, що забезпечують залучення клієнтів, завоювання ринку і зреш-тою зростання прибутку страховика [11, 166].

      До цих чинників можна віднести:

      маркетинг як координація діяльності страховика;

      маркетинг як концепція управління в страховому бізнесі;

      маркетинг як метод пошуку рішень в страхуванні.

      Цілі маркетингової діяльності страховика тісно пов’язані з цілями діяль-ності самої страхової організації і сприяють їх досягненню. Цілі діяльності страхової організації і її керівництва полягають, перш за все, у формуванні і ро-зширенні клієнтської бази шляхом завоювання ринку (збільшення частки рин-ку), в забезпеченні фінансової стійкості і надійності страхової компанії, і зреш-тою  в отриманні і збільшенні її прибутку [94, 164].

      Маркетинг  комплексна система організації і збуту страхових послуг, орієнтована на оптимальне задоволення потреб страхувальників з урахуванням економічних інтересів страховиків. У основі страхового маркетингу лежать такі функції:

       дослідження (аналіз ринку, чинників ризику, конкурентного середо-вища; вибір пріоритетної клієнтської групи);

       стратегічна (сегментація ринку, прогнозування і планування продажів, розробка вимог до продукту);

       підприємницька (максимальне розширення сфери продажів за допо-могою ефективного задоволення попиту страхувальників, контроль продажів).

      Маркетинг  комплексний підхід до питань організації і управління всією діяльністю страхової компанії, направленої на надання таких страхових послуг і в таких кількостях, які відповідають потенційному попиту. При цьому попит створюється зусиллями самої страхової компанії і задовольняється нею [171].

      Аналіз ринкової діяльності найбільших страхових компаній показує, що цілий ряд напрямів і функцій маркетингу є загальним в діяльності різних стра-ховиків. До них належать орієнтація страхових компаній на кон’юнктуру ринку, максимальне пристосування умов окремих видів страхування до незадоволених і потенційних страхових інтересів.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.