Сутність рекламної кампанії та методи її організації
Реклама - це інструмент ринку. По суті, вона надає можливість передавати потенційному споживачу повідомлення про виріб, послугу при чому так, щоб потенційний споживач віддав перевагу цьому виробу, цієї послузі. В основі реклами лежить інформація і переконання.
Реклама може мати швидкий ефект з погляду сприйняття торгової марки або компанії, проте щоб ефект виявився на рівні продажів потрібен достатньо тривалий час.
Реклама – це діалог між продавцем і споживачем, де продавець виражає свої наміри через рекламні засоби, а споживач – зацікавленість в даному товарі. Якщо інтерес покупця не виявився, то діалог не відбувся, а мета рекламодавця не досягнута.
Реклама - суто суспільна форма комунікації. Її суспільна природа припускає, що товар (послуга) є законним і загальноприйнятим.
Реклама - це засіб навчення, що дозволяє продавцю багаторазово повторити своє звернення. Одночасно вона дає можливість покупцю одержувати і порівнювати між собою звернення різних конкурентів. Великомасштабна реклама є свого роду позитивним свідоцтвом популярності і досягнення успіху продавця.
Завдяки майстерному використанню шрифту, звуку і кольору реклама відкриває можливості для помітного, ефектного представлення фірми, її товарів і послуг.
З одного боку, рекламу можна використовувати для створення довготривалого стійкого образу товару або послуги (наприклад, товар компанії Coca-Cola), а з другого боку - для стимулювання швидкого збуту. Реклама - це ефективний спосіб обхвату безлічі географічно розкиданих покупців зі схожими потребами, тому особисто ефективною вона є на великих ринках.
Отже, реклама з погляду потенційного споживача - ця велика кількість інформації про товари і послуги, свого роду провідник в світі ринку.
Створення та розповсюдження реклами здійснюється фірмами заплановано – ці дії називають рекламною компанією.
Рекламна кампанія - це результат сумісних злагоджених дій рекламодавця, як замовника рекламної кампанії, рекламного агентства, як творця, організатора і координатора кампанії і засобу розповсюдження реклами, як каналу, що доводить рекламний обіг до споживача.
Метою реклами товару завжди є збільшення споживачів та обсягів споживання.
Специфікою харчових товарів є те, що склад споживачів є постійним. Якщо споживач є прихильником якоїсь марки пива, то він, як правило, споживає товари цієї марки постійно.
Вся работа доступна по Ссылке