У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Розвиток пізнавальних процесів та творчого мислення у старших підлітків (загальна характеристика)

     

      У підлітковому віці навчання набуває для підлітків особистісний зміст. Сьогодні можна бачити, що в класах «підвищеного рівня», гімназичних, спеціалізованих, тобто орієнтованих на продовження навчання (і не тільки в середніх, але і в вищих учбових закладах), саме усвідомлення особистісного змісту, сенсу навчання як «ядра дорослості» сприяє формуванню зрілих форм учбової мотивації, пізнавальної активності та пізнавальних інтересів, творчого відношення до себе та оточуючих, творчого мислення. Надамо загальну характеристику розвитку пізнавальних процесів у підлітків.

      Розвиток уваги.

      Навчання підлітків ставить підвищені вимоги до їх уваги, здатності зосереджуватись на змісті навчальної діяльності й відволікатись від сторонніх стимулів. Увага підлітка розвивається у зв`язку з формуванням у нього умінь вчитись і працювати в водночас стає одним з їх компонентів.

      Розвиток уваги відбувається в процесі шкільної та позашкільної діяльності підлітка. Учбова діяльність ставить підлітка перед необхідністю усвідомлювати завдання та включатися в його виконання незалежно від того, приваблює воно його чи ні в даний момент; відповідно організовувати свою діяльність, контролювати її хід та результати. У підлітковому віці спостерігається зріст обсягу уваги, його концентрації та стійкості, можливостей зосереджуватись на об`єктах, що надані не тільки наочно, а й уявно, мислено, в мовній формі, на абстрактних об`єктах. Відбувається також вдосконалення уміння розподіляти та переключати увагу.

      У зв`язку з певною імпульсивністю, властивою даному віку, підлітку буває важко керувати своєю увагою в умовах підвищених вимог: увага його ще відвертається при одноманітних, нецікавих видах роботи, але він може примусити себе бути уважним досить тривалий час. Практика навчальної діяльності часто ставить підлітків перед необхідністю переходити від одних об`єктів до інших, даних наочно і абстрактно; вона змушує їх бути уважними до різного за змістом матеріалу, до способів його вивчення. Для підлітків характерним є прагнення виховувати в собі здатність бути уважними, переборювати слабкі сторони своєї уваги.

      Але підліток може регулювати й зовнішній вираз уваги, він вміє видавати себе за уважну, зосереджену на виконаної роботі людину, тоді як насправді його думки зайняті якимось іншим уявним об`єктом. Таким чином, дії саморегулювання і самоконтролю уваги, що характерні для підлітка, можуть носити як позитивний, так і негативний характер.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.