У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


МОИТВАЦІЇ КОНФЛІКТІВ «ВАЖКИХ» ПІДЛІТКІВ ТА ФОРМИ КОРЕКЦІЇ

     

      Серед причин насильницьких дій, конфліктів і прояву агресії можна виділити: прагнення до підтримки авторитету і його захист, боротьбу за сферу впливу, захист від утисків, бажання помститися за образу і образу, ворожу позицію до тих, що оточують. Значна частина насильницьких дій пов'язана з боротьбою за сфери впливу, фізичний і психологічний простір. Насильницькі дії залежать від особливостей адаптації неповнолітніх засуджених.

      Таким чином, тенденція до агресивних форм поведінки конкретних осіб прогнозована і, отже, припускає можливість попередження по відношенню до інших засуджених. З урахуванням особових і поведінкових характеристик засуджених, знань суб'єктивних причин можливих агресивних і насильницьких дій побудована виховна робота в місцях позбавлення волі.

      Невірно вибрані психолого-педагогічні методи управління поведінкою підлітка готують грунт для засвоєння їм силової тактики відстоювання своїх інтересів, насильства. По суті, покарання примушує приховувати зовнішні прояви агресивної поведінки, але не усуває його причини. Проте покарання у багатьох випадках виявляється дієвим засобом модифікації поведінки, але воно дає довготривалий ефект тільки в тому випадку, якщо застосовується своєчасно і адекватно провині. В цьому випадку покарання сприяє істотним змінам в поведінці.

      Вивчення особи неповнолітніх злочинців показує, що, якщо покарання м'якше очікуваного підлітком, воно неефективне.

      Про це свідчить той факт, що часто підлітки не сприймають умовне засудження як покарання; позбавлення волі - єдине покарання, але в той же час воно сприймається неоднозначно. Підлітки, як правило, визнають його необхідність, але практично жоден не згоден з мірою - терміном покарання, вважаючи його дуже великим і не відповідним провині.

      Таким чином, агресивна поведінка неповнолітніх не є «стихійним лихом», воно кероване. Для цього важливо знати його причини і знайти адекватні заходи виховання особи, повчальні спілкуванню і вирішенню проблем.

      Деструктивна поведінка підлітка і його проекція на майбутнє. Саморуйнуючу, деструктивну поведінку підлітків слід розглядати не тільки в аспекті фізичної і психічної поразки особи, але і як поведінка з несприятливими для неї в етичному і соціальному плані наслідками.

      Одна з причин агресивної поведінки, конфліктних ситуацій і протиправної поведінки підлітків полягає у відсутності у них елементарних навиків спілкування, дотримання соціальних умінь і норм поведінки.

      Роз'яснення і прівітіє агресивним особам навиків спілкування, вирішення конфліктних ситуацій можуть виявитися вельми корисними і дієвими для уникнення агресії і насильства. Способи досягнення цього можуть грунтуватися на застосуванні тренінгів. Моделювання. Демонстрація прикладів адекватної поведінки, що приводить до досягнення наміченої мети; у учасників тренінгу спостерігається поліпшення поведінки, зняття тривожних реакцій (фрустрациі).

      Ролеві ігри. При застосуванні цього методу підліткам пропонується представити себе в ситуації, що вимагає реалізації їх життєвого досвіду, умінь і навиків Це дає їм можливість перевірити на практиці моделі поведінки, якою вони навчилися в ході моделювання. Встановлення зворотного зв'язку. З учасниками встановлюється зворотний зв'язок у вигляді реакцій на їх поведінку. Вони заохочуються за бажану соціальну поведінку.

      Перенесення навиків з учбової ситуації в реальну життєву обстановку. На тренінгах увага приділяється тому, щоб все, чому навчилися учасники, знайшло віддзеркалення в реальних життєвих ситуаціях, які містили б якомога більше елементів з реальної життєвої обстановки.

      Члени цих груп відбираються по рівню дефіциту соціальних умінь. Навчання продовжується до тих пір, поки всі члени групи не доб'ються успіху в оволодінні соціальними уміннями, необхідними для більшості ситуацій, - від міжособового спілкування до способу стримувати агресію, нормально реагувати на відмову і справлятися із стресом.

      Профілактика насильства і агресії в середовищі неповнолітніх повинна бути заснована на знанні особливостей підліткового віку, причин агресивної поведінки.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.