У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


АГРЕСІЯ ПІДЛІТКІВ ЯК СОЦІАЛЬНА ПРОБЛЕМА СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА

     

      Агресія є поведінкою, направленою на спричинення шкоди або збитку іншій живій істоті, що має всі підстави уникати подібного звернення. Дане визначення дозволяє уточнити ряд параметрів, що характеризують агресію як поведінковий прояв: це завжди цілеспрямована, умисна дія, націлена саме на спричинення шкоди. Агресія прямо або побічно направлена на живі об'єкти, і шкоди кінець кінцем завдається саме їм. Жертви агресії пасивно або активно протидіють агресорові. На сучасному етапі агресію розглядають з різних позицій: теорія інстинкту припускає агресивну поведінку як невід'ємну властивість всіх живих істот, що реалізовується в боротьбі за життя;

      теорія спонуки під теорію розуміється, що для здійснення агресивної поведінки необхідний зовнішній стимул;

      теорія зміщеної агресії стверджує, що для реалізації агресії вибирається свідомо нешкідливий об'єкт, що завжди розширює рамки агресії, проектуючи її зовні: наприклад, якщо вас образить сильний, то значно простіше відігратися на тих, хто слабкіший за вас, чим вступати з ним в боротьбу;

      когнітивна (пізнавальна) теорія припускає наявність свого роду когнітивний-афектного маховика. В цьому випадку характер інтерпретації людиною чиїх-небудь дій надає вирішальний вплив на його емоції і поведінку. У свою чергу, негативні афектні реакції ведуть до зсуву пізнавальних процесів. Наприклад, якщо ви визнаєте, що колега умисне окропив вашу блузу чорнилом, це обурить вас і ви будете надалі насторожено відноситися до всіх його дій, можливо, що тоді ви відмітите того, що немало провокує в його поведінці і, не бажаючи залишатися у боргу, теж зробите агресивний вчинок;

      теорія соціального навчання розглядає агресивну поведінку як сукупність раніше засвоєних моделей поведінки. Наприклад, в ранньому дитинстві дитина в пісочниці засвоює, що в бійці з однолітками куди легше добитися дотримання своїх прав, а то і нав'язати їм свої правила гри. Підліток після проглядання фільму про війну звертає увагу, що нарочито грубий тон офіцера, що роздає накази, допоміг вирішити важливу бойову задачу. Теорії соціального навчання розглядають агресивну поведінку як реакцію на відповідну соціальну обстановку. Теорія розуміється, що зміна соціальних умов автоматично міняє і характер агресивної поведінки, можливо усуваючи його цілком. Прийнято вважати, що підліткова агресія значно перевершує агресію дорослих. Найчастіше це пояснюють необхідністю самоствердження. Наприклад, статистика підліткової злочинності налічує щорічно більше тисячі вбивств, декількох сотін зґвалтувань, десяток тисяч тілесних ушкоджень і інших правопорушень з очевидним агресивним підтекстом. Більш того, за останні десять років все виразніше виявляється зростання саме агресивних злочинів, здійснених неповнолітніми підлітками, притому що загальне число правопорушень, здійснених підлітками, останніми роками має тенденцію до зниження.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.