У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Автоматизація обліку оплати праці

     

      Автоматизація обробки облікової і контрольної інформації на підприємствах охоплює весь комплекс задач по синтетичному і аналітичному обліку, контролю і аудиту.

     Передумовою цьому є організація централізованої бази даних і розподілених баз даних на місцях обробки інформації. Для реалізації задач обліку праці і заробітної плати створюється інформаційна база з використанням АРМ бухгалтера трьох категорій. На АРМ бухгалтера І категорії здійснюється введення первинних даних, розрахунок інформації і видача на екран або друкуючий пристрій машинних документів по структурних підрозділах. Облік інформації виконується по окремих структурних підрозділах. Автоматизація задач з обліку праці і заробітної плати базується на відособлених алгоритмах розрахунку.

      Технологічний процес обробки і отримання інформації з обліку праці і заробітної плати на АРМ бухгалтера І категорії складається з наступних етапів:

      Підготовка первинної інформації

      Розрахунок сум оплати і утримань по відповідним кодам видів оплат і утримань, видача вихідної інформації по структурних підрозділах - Контроль і корегування результатної інформації;

      - Аудит облікової інформації

      - АРМ бухгалтера III категорії (керівник)

      - АРМ бухгалтера II категорії (бухгалтерія)

      - АРМ бухгалтера 1 категорії (цехи, відділи, дільниці і т.д.)

      Введення первинних даних здійснюється в діалоговому режимі. Важливе значення при цьому має забезпечення високої достовірності початкових даних. Тому програмне забезпечення відповідних АРМ повинно забезпечувати автоматизовану перевірку даних, що вводяться і видачу повідомлень про виявлені помилки.

      На АРМ бухгалтера II категорії (в бухгалтерії) створюється інформаційна база даних по обліку праці і заробітної плати, в якій об'єднуються всі дані, що поступають з АРМ бухгалтера І категорії з структурних підрозділів.

      Зведення оплати праці загалом по підприємству здійснюються на АРМ бухгалтера III категорії. Тут же проводиться аналіз коштів на оплату праці, контроль, аудит, моделювання, прогнозування праці і заробітної плати. В умовах децентралізованої автоматизації обліку з використанням АРМ бухгалтера практично всі задачі з обліку праці і заробітної плати можуть бути вирішені як в підрозділі (на АРМ бухгалтера І категорії), так і в бухгалтерії (на АРМ бухгалтера II категорії), тобто жодна з цих задач не відноситься до стандартних. Можливість і доцільність рішення задач в підрозділах (на АРМ бухгалтера І категорії) зумовлена тим, що саме там виникає велика частина початкової інформації і використовується значною мірою результатна інформація. Можливі різні варіанти розподілу задач між бухгалтерією і підрозділами. При виборі конкретного варіанта необхідно враховувати ряд наступних умов рішення задач:

      • чисельність працюючих і підрозділів, умови оплати праці;

      • спосіб документування первинної інформації, що використовується в обліку праці і заробітної плати;

      • склад інших задач, що вирішуються коштами АРМ в підрозділах;

      • варіант розподілу задач обліку праці і заробітної плати між бухгалтерією і підрозділами.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.