У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Синтез підходів до побудови концепції фінансової архітектури інтегрованої корпоративної структури

     

      В останній період фінансове управління значно розширило коло досліджуваних проблем, - якщо при його зародженні воно розглядало в основному фінансові питання створення нових фірм і компаній, а згодом - управління фінансовими інвестиціями й проблеми банкрутства, то в даний час воно включає практично всі напрямки управління фінансами підприємств та корпорацій. У попередніх розділах нами було виділено особливості та складність фінансового управління інтегрованих корпоративних структур, обґрунтовано розробку концепції фінансової архітектури, як детального опису фінансового управління. Проте, перш за все, необхідно дослідити та визначити наукові підходи до формування концепції фінансової архітектури.

      Побудова та організація будь-якого напрямку управління визначається, передусім, підходами до нього. Фатхутдинов Р.А. [248], Рульєв В. А. [181] та інші дослідники [53, 67, 106] проаналізували теорії і практики управління різними об'єктами та встановили необхідність застосування до управління наступних наукових підходів. Системний підхід. Організацію необхідно розглядати як сукупність взаємопов'язаних елементів, які мають вхід, вихід, зворотній зв'язок із зовнішнім середовищем і визначають її характер.

      Комплексний підхід. В управлінській діяльності враховуються не тільки економічні, екологічні, технічні, організаційні, соціальні, психологічні наслідки прийняття рішень, але при необхідності навіть демографічні й політичні аспекти менеджменту, їх взаємозв'язок. Інтеграційний підхід. Інтеграція націлена на поглиблення взаємодії суб'єктів управління, їх об'єднання, посилення взаємодії й взаємозв'язку між компонентами системи. Інтеграція забезпечує поглиблення й конкретизацію взаємозв'язків між окремими підсистемами цих взаємозв'язків. Така погодженість дає можливість забезпечити оперативність управління й раціональність використання матеріальних, трудових і фінансових ресурсів організації, впровадження інноваційно-інтенсивних технологій виробництва продукції, поліпшити контроль за виконанням прийнятих рішень.

      Маркетинговий підхід. Передбачає орієнтацію управляючої підсистеми на споживача при плануванні виробництва окремих видів продукції. Пріоритетними питаннями в цьому підході є: підвищення якості й удосконалення асортименту продукції у відповідності із запитами споживачів; задоволення потреб споживачів; економія ресурсів за рахунок масштабів виробництва впровадження інновацій та ефективного менеджменту.

      Функціональний підхід. Потреба розглядається як сукупність функцій, які необхідно виконувати для задоволення управляючої системи. Після визначення необхідних управлінських функцій розробляється декілька альтернативних варіантів і обирається кращий із них. При впровадженні функціонального підходу йдуть від зворотного - від потреб, у результаті іноді створюють нові оригінальні об'єкти управління, що дозволяє покращити структуру організації, принципи роботи та ін.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.