У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Концепція механізму формування ринкової стратегії підприємств харчової промисловості

     

      Механізм формування комплексу маркетингу будь-якого підприємства повинен враховувати маркетингові особливості кожного елемента комплексу, починаючі від товару, що виробляється та продається. Тобто реалізовуватися з використанням схеми “диференціація – спеціалізація – специфікація”. Розробка ефективного механізму формування комплексу маркетингу харчових підприємств повинна включати особливості та обмеження саме продовольчих товарів. Тому, на нашу думку, механізм формування комплексу маркетингу харчових підприємств доцільно розробляти за схемою, наведеною на рис. 1.5. У першу чергу, необхідно досягти продовольчої безпеки й забезпеченості країни, для того щоб знати й виконувати умови виробництва мінімуму продукції для підтримки життєдіяльності населення. Тобто враховувати граничне значення виробництва продовольчих товарів, нижче якого наступає ситуація, близька до недоїдання та голоду, при якій населення прагне задовольнити тільки нестаток у їжі й буде здобувати тільки дешеві харчові продукти, які є в наявності на ринку. За таких обставин не задоволені ні виробники, ні споживачі. споживання найважливіших продуктів виступить базисом маркетингових заходів виробників для задоволення вже не нестатків, а потреб і попиту населення в харчових продуктах, необхідних для різних цільових споживчих груп асортиментів, споживчих і якісних характеристик. Потім доцільно здійснити розробку обґрунтованих маркетингових заходів у сфері поставок сировини й матеріалів для підприємств харчової промисловості: сільського господарства й цільових добувних підгалузей. Економічна сутність агромаркетингу в комплексі маркетингу продовольчих товарів полягає в тому, що виробництво харчових товарів дуже матеріаломістке, тобто якість, асортимент, споживчі властивості продовольчих товарів прямо залежать від цих характеристик сировинних продуктів. Всі грамотно розроблені заходи продовольчого маркетингу втрачають свою ефективність при відсутності заходів агромаркетингу.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.