У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Класифікації продовольчих товарів, як атрибут механізму формування товарної політики підприємств харчової промисловості

     

      Розглянемо складові продовольчого товару в реальному виконанні. Споживчі властивості й характеристики товару доцільно аналізувати через призму груп класифікацій, до яких цей товар належить. Один з постулатів ефективної маркетингової діяльності говорить: маркетолог повинен знати свій товар. Для того, щоб легше орієнтуватися в маркетингових особливостях товару необхідно визначити до якої специфічної групи він належить і використовувати відмітні риси групи у власній діяльності. Існують також маркетингові відмінності між продуктами й усередині виділених груп: між сировиною й устаткуванням, між продовольчими споживчими товарами й непродовольчими, між кондитерськими та хлібобулочними виробами тощо. Для грамотної маркетингової діяльності необхідно знати всі відмітності й особливості, починаючи вивчення з глобальної групи, і далі, закінчуючи конкретним продуктом з асортиментного ряду. Товари як об’єкти маркетингової діяльності доцільно диференціювати й класифікувати за різними, необхідними у певному контексті ознаками. Ф. Котлер демонструє три класифікації: залежно від матеріальної відчутності, від терміну використання й сфери використання товарів. Ми розробили класифікації продовольчих товарів залежно від різних ознак, які дозволять при віднесенні товару до певної групи визначити його маркетингові особливості, як носія характеристик даної групи. Швидке визначення та врахування виділених особливостей сприяє підвищенню ефективності розробки, як маркетингової товарної політики, так і всього комплексу маркетингу харчового підприємства. Перша ознака класифікації продовольчих товарів – матеріальне відчуття. Залежно від матеріальної відчутності розрізняють товари (матеріальні об’єкти) і послуги (об’єкти нематеріальні). Кожна з цих груп має свої маркетингові особливості, які необхідно використовувати в процесі побудови маркетингової товарної політики й усього комплексу маркетингу для підвищення ефективності від його реалізації.

      Продовольчі товари як матеріальні об’єкти згідно з ДКТП діляться на наступні групи: продукція харчової промисловості й перероблення сільськогосподар¬ських продуктів; продукція сільського господарства, мисливського та лісового господарства; продукція рибного господарства; продукція добувної промисловості (табл. В.1-В.4). У ці групи також входять продукти, не придатні для їжі людини (корми для тварин, перо птахів), і сировинні сільськогосподарські продукти (зернові культури). У розглянутому контексті ми їх не відносимо до продовольчих товарів, як об’єктам комплексу маркетингу харчових підприємств.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.