Механізм політики ринкових комунікацій підприємств харчової промисловості
Маркетингова політика комунікацій (МПК) – це наука, яка розглядає систему загальних настанов, критеріїв та орієнтирів сфери взаємовідносин між підприємствами та організаціями – з одного боку, та їхніми клієнтами, з іншого, з метою досягнення маркетингових цілей [268]. Механізм формування маркетингової політики комунікацій підприємств харчової промисловості Українського Причорномор’я згідно з авторською думкою представлений на рис. 4.3. Узагальнивши виділені в попередніх розділах механізму формування комплексу маркетингу підприємства, що випускає конкретну групу продовольчих товарів, маркетологові в процесі формування механізму маркетингової політики комунікацій необхідно визначитися з метою його створення й реалізації. За свідченням експертів – вища мета комунікації – вплинути на клієнта таким чином, щоб він при покупці вибрав рекламований продукт [269]. Мета МПК визначає спрямованість комунікативного звернення. На даному етапі вибираються так звані економічні цілі комунікації підприємства з таких можливих: досягнення конкретного комунікативного доходу або комунікативного прибутку.
Вся работа доступна по Ссылке