У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Ринкова стратегія підприємства-виробника молока та кисломолочних продуктів

     

      Модель формування комплексу маркетингу виробника конкретного продукту з групи молока та молочної продукції – молока та кисломолочних продуктів, має наступні складові. Обмеження та корегування як складові моделі:

      1. Продовольча безпека по молоку та молочних продуктах не забезпечена, індикатор достатності споживання – на рівні 0,60-0,77. За свідченням експертів існують передумови збільшення обсягу попиту на молоко та молочні продукти, тому маркетологові харчового підприємства доцільно розробляти заходи стимулювання діяльності сільськогосподарських вітчизняних організацій, що поставляють молоко молочним підприємствам. А також розробляти і впроваджувати заходи, що сприяють веденню конкурентної боротьби з іноземними підприємствами, що імпортують в Україну кінцевий продукт – молочні вироби, як правило, брендовані. Молоко, як сировину, проблематично ввозити на внутрішній ринок через специфіку його споживчих і якісних характеристик. 2. Агромаркетинг: в Українському Причорномор’ї молока, як сировинного продукту недостатньо для ефективної діяльності молочних підприємств. Але виробництво молока на одного споживача усередині регіону в Миколаївській і Херсонській областях – більше середньоукраїнського показника. Тому адаптація моделі формування комплексу маркетингу підприємства-виробника молочних продуктів здійснюється в найбільш ефективних (серед регіонів Українського Причорномор’я) умовах Херсонської області. Рекомендації маркетологові харчового підприємства: розробляти і впроваджувати заходи спільної діяльності агропідприємств і підприємства-виробника молочних продуктів. Наявність у регіоні такого потужного конкурента як ТОВ “Данон Дніпро” стимулює маркетингову діяльність нового молочного комбінату, дасть йому можливість продемонструвати деякі переваги товарних марок “Данон” (географічне розташування, екологічно чиста сировина) у так званому вітчизняному виконанні.

      3. Макросередовище маркетингу підприємств-виробників молочних продуктів в Українському Причорномор’ї в більшості випадків негативно впливає на ефективність маркетингової діяльності харчових підприємств, але при грамотному моніторингу й врахуванні можливого впливу, а також сприятливого потенціалу макросередовища можливо підвищити ефективність маркетингової діяльності.

      4. Державне регулювання маркетингової діяльності виробників молочних продуктів не утруднює дії підприємств на внутрішньому ринку. Маркетологові в альянсі з юридичною службою доцільно відслідковувати зміни в цій сфері.

      5. Реальна ємкість українського ринку молока та молочних продуктів становить 9890,4-12576,3 тис.т. У регіонах Українського Причорномор’я: в АР Крим –біля 420 тис.т, в Одеській області – 540 тис.т, Миколаївській – 325 тис.т, Херсонській – 220 тис.т. Ці значення дають маркетологові уявлення про те, яка кількість молочних продуктів споживалася раніше в аналізованих регіонах. Розмір цього показника ми рекомендуємо використовувати маркетологові як орієнтовний.

      5. Потенційна ємкість за результатами проведених нами досліджень і розрахунків перевищує реальну ємкість ринку молока та молочних продуктів у всіх регіонах Українського Причорномор’я. Так, потенційна ємкість ринку молока та молочних продуктів в АР Крим становить 500 тис.т, в Одеській області – 750 тис.т, Миколаївській – 500 тис.т, Херсонській – 350 тис.т. Маркетологові підприємства-виробника молока та молочних продуктів рекомендується нарощувати обсяги виробництва й підвищувати ефективність маркетингової діяльності.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.