У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Модель ринкової стратегії підприємства-виробника кондитерських виробів

     

      Модель формування комплексу маркетингу виробника конкретного продукту з групи кондитерських виробів – шоколадних кондитерських виробів, має наступні складові. Обмеження та корегування, як складові моделі

      1. Продовольча безпека з основної складової кондитерських виробів – цукру – досягає нормативного значення, індикатор достатності споживання цього продукту складає 0,99-1,14. Маркетологи кондитерських підприємств повинні орієнтуватися на цей показник, який доводить, що українські покупці віддають перевагу солодощам і вітчизняні виробники цукру в змозі задовольнити попит покупців. Щодо наступної важливої складової кондитерських виробів – шоколаду – в Україні не ведеться моніторинг продовольчої безпеки, його не відносять до життєво важливих товарів. Крім того, сировина для виробництва шоколаду не виробляється усередині країни. Маркетологам доцільно враховувати факт імпорту какао-бобів або шоколаду й розробляти заходи міжнародного маркетингу, а також обґрунтовувати можливості переробки сировини в шоколад та кондитерські вироби.

      2. Сировини для виробництва цукру й, отже, кондитерських виробів в Україні достатня кількість. На жаль, підприємства Українського Причорномор’я давно не виробляють цукор, тільки в Одеській області до 2007 р. вироблялося біля 5 % українського цукру, що становило близько 30 кг на рік на одного покупця. Це пов’язано з убогим виробництвом цукрового буряка в регіоні: в АР Крим взагалі відсутні посівні площі під буряком, в Одеській області площі зменшилися з 41,8 тис.га в 1995 р. до 0,1 тис.га в 2009 р.; у Миколаївській області – з 39,9 тис.га в 1995 р. до 0,7 тис.га в 2008 р., у Херсонській області посівні площі не перевищували 6 тис.га. Результати проведених автором моніторингу статистичних вторинних даних і експертних оцінок свідчать, що Одеська та Миколаївська області мають достатній агропотенціал у сфері виробництва цукрового буряка та цукру з нього: у цих регіонах протягом 10 років виробництво буряка стабільно досягало біля 2500 тис.ц, за рік. Тому маркетологи кондитерських підприємств цих регіонів мають право розраховувати на поновлення тут досягнень агромаркетингу. Агромаркетинг какао-бобів представляють закордонні підприємства-виробники, тому що цей сільськогосподарський продукт за природно-кліматичних умов в Україні не росте. З-за кордону імпортуються також какао-масло, горіхи кеш’ю та арахіс, кондитерські жири, ароматизатори, стабілізатори, наповнювачі, тверді фракції жирів на пальмо-ядровій основі, емульсії, глазур та інші харчові добавки, пакувальні матеріали. Частка імпорту в собівартості української шоколадної кондитерської продукції досягає 60 %. Ринок какао-сировини в Україні представлено винятково імпортною продукцією, насамперед бобами, тертим какао, какао-маслом і какао-порош¬ком [147]. Маркетологові доцільно розробляти і впроваджувати заходи міжнародного імпортного маркетингу, а також заходи щодо закупівлі, транспортуванню та зберіганню какао-бобів. За даних обставин, адаптацію моделі формування комплексу маркетингу підприємства-виробника кондитерських виробів доцільно провести в умовах Миколаївської області, тому що по-перше, агромаркетингові показники регіону мають переваги порівняно з іншими областями Українського Причорномор’я, по-друге, область має вихід до моря, отже, з найменшими витратами може приймати імпортні какао-боби з використанням морських торговельних шляхів і портів.

      3. Макросередовище маркетингу виробників кондитерських виробів в Українському Причорномор’ї в більшості випадків негативно впливає на ефективність маркетингової діяльності харчових підприємств, але при грамотному моніторингу й врахуванні можливого впливу, а також сприятливого потенціалу зовнішнього середовища можна підвищити ефективність маркетингової діяльності.

      4. Державне регулювання маркетингової діяльності виробників кондитер¬ських виробів не утрудняє дії підприємств на внутрішньому ринку. Маркетологові в альянсі з юридичною службою доцільно відслідковувати зміни в цій сфері.

      5. Реальна ємкість українського ринку кондитерських виробів в Україні становить 1,1 млн.т. У регіонах Українського Причорномор’я: в АР Крим – біля 70 тис.т, в Одеській області – 85 тис.т, Миколаївській – 58 тис.т, Херсонській – 53 тис.т. Ці значення дають маркетологові уявлення про кількість кондитерських виробів, яка споживалася раніше в аналізованих регіонах. Розмір цього показника ми рекомендуємо використовувати маркетологові як орієнтовний.

      6. Потенційна ємкість за результатами проведених нами досліджень і розрахунків перевищує реальну ємкість ринку кондитерських виробів у всіх регіонах Українського Причорномор’я. Так, потенційна ємкість ринку кондитерських шоколадних виробів АР Крим – 85 тис.т, Одеської області – 100 тис.т, Миколаївської та Херсонської – по 85 тис.т. Маркетологові виробника шоколадних кондитерських виробів рекомендується нарощувати обсяги виробництва та підвищувати ефективність маркетингової діяльності. За результатами проведених досліджень, у Миколаївській і Херсонській областях покупці бажають споживати більше шоколадних кондитерських виробів порівняно з представниками інших регіонів України та Українського Причорномор’я. Тому робота кондитерського підприємства, адаптацію моделі комплексу маркетингу для якого ми проводимо, має потенційних великий попит як у населення Миколаївської області, так і прилеглих регіонів, де кондитерська промисловість розвинена слабко.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.