У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Шляхи підвищення інфраструктурної забезпеченості Одеської залізниці

     

      На прикладі неефективних ділянок Одеської залізниці розрахуємо економічний ефект від впровадження диференційних тарифів. За основу взято досвід залізниць Німеччини в установленні тарифів залежно від днів тижня та зміни пасажиропотоку.

      Монастирище – Івахни є найменшою тупиковою малодіяльною ділянкою (12 км). Вона розташована в Черкаській області, де є ресурси низькосортного палива, сировина для виробництва нафтопродуктів – горючі сланці.

      Планується, що дана ділянка буде перетворена в автомобільний шлях. Причинами цього рішення є незначний обсяг вантажообігу (2008 р. – 175 тис. ткм, 2009 р. – 314 тис. ткм, 2010 р. – 525 тис. ткм) і ще менший пасажирообіг (2008 р. – 4 тис. пас.км, 2009 р. – 1 тис. пас.км, 2010 р. – 0 тис. пас.км).

      Ліквідаційна вартість буде включати витрати на зняття залізничної колії (вартість рейок: 12000*65*0,5=780 тис. грн, де вага 1 м рейок – 65 кг, ціна 1 кг металу – 2 грн; оплата праці працівників: 3,6 тис. грн). Тобто ліквідаційна вартість складатиме 783,6 тис. грн. Оскільки пасажирообіг у 2010 р. дорівнює 0, то доцільно закрити пасажирський рух у цьому напрямку, залишити тільки вантажні пасажирські перевезення.

      Одноразові витрати будуть складатися з будівництва (3510 тис. грн) і придбання вантажного автомобіля (58,25 тис. грн).

      Поточні витрати на утримання обладнання в належному стані 131,4 тис. грн. Планується, що реконструйована ділянка з усім обладнанням та автомобілями буде належати залізниці.

      Таким чином, приведені розрахунки свідчать про збитковість подальшої роботи ділянки, що погіршить загальне становище Одеської залізниці в цілому та призведе до втрати існуючої частки ринку. За проведеними розрахунками можна сказати, що у 2030 р. збитки від роботи ділянки Монастирище – Івахни складатимуть 1080,59 тис. грн.

      Показник економічного ефекту від реконструкції ділянки говорить про те, що вже на шостому році здійснення проекту ділянка, реконструйована в автошлях, буде прибутковою і у 2030 р. економічний ефект складатиме 538,27 тис. грн. Розрахунок економічного ефекту від роботи ділянки надано в табл. 6.38.

      Однак всі малодіяльні ділянки мають дуже важливе соціальне значення, тому що в більшості випадків є єдиним видом транспорту, особливо для малозабезпечених верств населення.

      Проаналізувавши пасажиропотік по днях тижня на ділянці Монастирище – Івахни, можна помітити, що найменша кількість людей припадає на четвер, а максимальна кількість – на неділю. Пасажиропотік на ділянці Монастирище – Івахни по днях тижня надано в табл. 6.40.

      У цьому випадку можна використати досвід Німеччини, де для залучення пасажирів у дні з найменшим пасажиропотоком застосували диференційовані тарифи.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.