У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Формування набору інституціонального забезпечення інвестиційного розвитку територіально-виробничих комплексів

     

      Згідно з даними офіційної статистики, за останні 7 років частка регіональних інвестицій в загальноукраїнському обсязі зменшилася на 10,04 %, що стало однією з основних причин зменшення валового регіонального продукту на 6,14 %, і скорочення показника основних фондів регіонів на 15,32 %. Незважаючи на загальну позитивну динаміку зростання загальноукраїнських інвестицій, основних фондів і ВВП, склалася стійка тенденція до відтоку коштів з деяких регіонів України [250].

      Так наприклад, у результаті прийняття Закону України "Про зміни до Закону України "Про Державний бюджет України на 2005 рік" та деяких інших законодавчих актів України", якими було скасовано пільги як для підприємств з прямими іноземними інвестиціями, так і для суб'єктів територій пріоритетного розвитку і спеціальних економічних зон, загальнообласні показники галузей економіки області суттєво знизилися.

      На зміни в інвестиційному кліматі Закарпатської області інвестори відреагували зменшенням залучення прямих іноземних інвестицій, зокрема, за 2009 рік в економіку області було залучено всього 17,7 млн. дол. США.

      Щодо конкретних негативних наслідків для економіки області від прийнятих змін до законодавства, які регулюють інвестиційну діяльність суб'єктів території пріоритетного розвитку та спеціальної економічної зони "Закарпаття", слід наголосити про наступне: - скасовано 240 попередніх домовленостей про інвестиційні наміри;

      - призупинено реалізацію 9 інвестиційних проектів у сумі 162 млн. дол. США;

      - недофінансовано 29 інвестиційних проектів у сумі 175,1 млн. дол. США;

      - не створено 11850 запланованих робочих місць.

      Інвестор, вирішуючи питання про реалізацію проекту, висуває до нього всього дві вимоги: рівень рентабельності повинен відповідати рівню понесених витрат і ринок збуту для результату проекту повинен бути достатньо розвинений, щоб забезпечити розмір прибутку, що покриває ризик даної справи. Закономірність така, що чим далі регіон знаходиться від центру, тим вище рівень трансакційних витрат і нижчий рівень платоспроможного попиту, а, значить нижче інвестиційна привабливість регіону. Ключ до вирішення проблеми відтоку коштів потрібно шукати в межах регіону, в розробці саме регіональних, а не державних програм активізації інвестиційного процесу, тому що:

      - по-перше, мотивація регіону у власному розвитку, вище мотивації будь-якого зовнішнього агента цей регіон розвивати;

      - по-друге, рівень поінформованості про свої проблеми у нього вище;

      - по-третє, регіональні програми мають більшу маневреність щодо зміни умов на територіальному рівні, ніж державні.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.