Основні тенденції розвитку товарообороту підприємств роздрібної торгівлі України
Основними напрямками статистичних досліджень та розрахунків щодо стану і тенденцій розвитку ринку споживчих товарів у вітчизняній статистиці є визначення обсягів продажу товарів населенню за усіма каналами реалізації, обороту роздрібної торгівлі, обороту ресторанного господарства та роздрібного товарообороту підприємств. За існуючою системою статистичних спостережень зі статистики роздрібної торгівлі та ресторанного господарства на ринку споживчих товарів виділено такі основні канали реалізації товарів [173]:
1) продаж споживчих товарів суб’єктами господарювання – юридичними особами, які здійснюють діяльність з роздрібної торгівлі та ресторанного господарства;
2) продаж споживчих товарів фізичними особами-підприємцями та громадянами, у тому числі: фізичними особами-підприємцями, що мають / орендують мережу роздрібної торгівлі та ресторанного господарства; громадянами на організованих ринках з продажу сільськогосподарських продуктів; громадянами на неформальних ринках.
Вся работа доступна по Ссылке