У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Інфраструктурне забезпечення розвитку внутрішнього ринку продукції лісової промисловості України

     

      Важливою умовою успішного розвитку внутрішнього ринку є формування його інфраструктури, що забезпечує процес просування товарів від виробників до споживачів. Для цього потрібно змінювати інфраструктуру внутрішнього ринку продукції ЛП з допомогою сприяння розвитку логістичних, енергетичних, телекомунікаційних систем на новій технічній основі, будувати нові й модернізувати діючі об’єкти інфраструктури та на основі побудованої моделі приймати управлінські рішення щодо розвитку внутрішнього ринку продукції ЛП.

      Інфраструктура внутрішнього ринку продукції ЛП формує організаційне, інформаційне, кредитно-розрахункове та кадрове забезпечення його розвитку та створює відносини суб’єктів ринкового господарства в процесі реалізації товарів ЛП. Вона є сукупністю таких складових як оптова торгівля, транспортування, зберігання, комунікаційного зв’язку, стандартизації, сертифікації, цінового моніторингу, інформаційної служби, що опосередковують просування товарів від виробника до споживача, забезпечують взаємодію всіх підприємств галузей ЛП та інших секторів економіки на внутрішньому ринку України.

      На сьогодні перед виробником лісопромислової продукції постає низка проблем, що стосуються не лише виробництва продукції, а й її збуту. Виробник прагне якомога швидше виготовити й реалізувати власну продукцію, отримавши при цьому максимальну вигоду. Саме тут важливу роль має відігравати держава, адже сприяння розвитку інфраструктури внутрішнього ринку надає можливість всім учасникам ринкового процесу задовольнити свої потреби: виробникам – з найменшими зусиллями реалізувати продукцію, споживачам – швидко отримати продукцію.

      Розвиток інфраструктури внутрішнього ринку ЛП має важливе значення як для самої галузі, так і для споживачів. Проблемою є те, що більша частина ресурсів для виготовлення продукції ЛП знаходиться в Карпатському і Поліському регіоні, а великі промислові підприємства розташовані у багатьох областях, особливо Східної і Центральної України. Тому виникає проблема у поєднанні виробничих процесів із виготовлення продукції і подальших торгівельних операцій щодо просування товару від виробника до споживача.

      Виділимо основні завдання розвитку інфраструктури внутрішнього ринку продукції ЛП: по-перше, забезпечення фінансово-господарських зв’язків між суб’єктами ринку і, по-друге, регулювання руху товарно-грошових потоків. Основні функції інфраструктури внутрішнього ринку пов’язані з підтримкою суб’єктів торгівельної діяльності і захистом їхніх інтересів, фінансовим забезпеченням, кредитуванням, страхуванням, сприянням матеріально-технічному забезпеченню, створенням необхідних умов для ділових контактів суб’єктів торгівельної діяльності, здійснення маркетингового, інформаційного та рекламного обслуговування.

      Елементами інфраструктури, що обслуговуватимуть торгівельні процеси на внутрішньому ринку, є: посередники (товарні біржі, ярмарки, спеціалізовані магазини, галузеві ринки); кредитно-фінансова система (банки, інвестиції); система страхування (страхові компанії); управлінська система (податкова служба, антимонопольні органи, відповідальні служби за сертифікацію та якість продукції, митні органи та ін.); маркетингово-інформаційні центри; освітньо-наукова система.

      Вся работа доступна по " http://mydisser.com/ru/catalog/view/16881.html " target="_blank">Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.