У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Оцінка ринкових можливостей сільськогосподарських підприємств у збутовій діяльності

     

      Вивчення питання реалізації продукції в ринкових умовах зумовлено низкою причин: недосконалість ціноутворення у напрямі втрати зв’язку «ціна-якість» проду-кції, недостатній рівень розвитку збутової інфраструктури, низька ефективність зв’язків у ланцюзі «виробник – споживач», відсутність необхідної інформації про кон’юнктуру ринку, низька дієвість державної підтримки, монополізм заготівельни-ків, переробників і торгівлі, які є стримуючими чинниками розвитку конкуренції на внутрішньому ринку.

      Ринкові відносини пов’язані зі створенням збутової інфраструктури, яка базуєть-ся на різноманітті форм збуту, розвитку конкуренції та комерції. Збут сільськогоспо-дарської продукції в сучасних умовах характеризується появою нових ринкових ка-налів. Поступово відбувається переорієнтація товаровиробників на альтернативні ка-нали. При недостатній розвиненості інфраструктури багатоканальний збут і його різ-номанітні форми замінюються реалізацією більшої частини продукції посередниць-ким структурам. При цьому товаровиробники втрачають у ціні, відволікають від ви-робництва дефіцитні ресурси на створення бази зберігання і переробки продукції [202, с. 104].

      Формування ринкової системи просування продукції пов’язано, насамперед, із вибором найбільш ефективних каналів її реалізації, визначенням потенційних покуп-ців, зниженням витрат і підвищенням конкурентоспроможності товарів. Важливим завданням збутової діяльності підприємства є просування товару до кінцевого спо-живача. Обґрунтування вибору каналу реалізації продукції сільськогосподарськими підприємствами залежить від численних факторів, серед яких вагоме місце відво-диться ціні, якості продукції, рівню сервісного забезпечення збутової діяльності і та ін [203, с. 73].

      Трансформація аграрного сектору передбачає приведення системи господарю-вання у відповідність з новими економічними умовами, що зумовлює необхідність диверсифікації інституціональної структури просування сільськогосподарської про-дукції на ринок і вдосконалення діючих каналів збуту. Система просування товарів функціонує на основі стратегії, що включає в себе як вибір економічно ефективних каналів збуту, так і безпосередній розподіл продукції, критерієм ефективності якого є: швидкість руху товару, витрати обігу та обсяги реалізації. Виділяють дві основні передумови успішних стратегій збуту. По-перше, збут кожної товарної групи пови-нен відповідати фазі її життєвого циклу і цілям організації. По-друге, стратегії пови-нні відповідати реальному стану розвитку збутової діяльності підприємства на ринку [204, с. 107].

      Стратегія збуту включає: вибір цілей; покупців або їх груп; горизонту покупців і ринку (горизонт покупців – перша ланка збуту з правом власності на продукцію, го-ризонт ринку – остаточний користувач); заходи із наповнення ринку (кількість роз-дрібних торговців); форми організації (угоди суб'єктів по каналах збуту) [205, с. 28].

      Мета збутової діяльності визначається товаровиробниками і залежить від конкре-тних умов, наприклад, завоювання якомога більшої частки ринку (іноді навіть за ра-хунок зниження частки прибутку), максимізація прибутку і т. д. Після обґрунтування мети визначають ефективні канали збуту для кожного виду продукції: за розміром інвестицій; потенціалом збуту; співвідношенням доходів і витрат; можливостями ко-нтролю; умовами співпраці; умовами конкуренції і т. п.

      У системі «виробництво-споживання» провідне місце належить збуту, оскільки він дає можливість одержати оперативну інформацію про потенційні можливості споживачів, їхні купівельні запити та вимоги до продукції, а також визначити вели-чину потенційної й реальної ємності ринку конкретного товару.

      Формування ринкової системи просування продукції пов’язано, насамперед, із вибором найбільш ефективних каналів її реалізації, визначенням потенційних покупців, зниженням витрат і підвищенням конкурентоспроможності товарів. У збутовій діяльності велике значення має просування товару до кінцевого спожи-вача. Вибір підприємством каналів збуту обумовлює його діяльність на тривалий період.

      За результатами анкетного опитування, керівників сільськогосподарських під-приємств різних форм господарювання, основними проблемами сільськогосподарсь-ких товаровиробників у реалізації продукції є низький рівень закупівельних цін (80% респондентів). Передусім це пояснюється тим, що, з одного боку, в опитаних відсутні навички пошуку найбільш ефективних маркетингових каналів збуту для отримання оптимального рівня ціни, з іншого боку – продукція, яку вони пропонують на ринку, невисокої якості й не враховує вимоги переробних підприємств [206, с. 91].

      Наступними чинниками, які для сільськогосподарських керівників викликають складності при здійсненні маркетингу, є нестача інформації про ринки збуту, про-блема транспортування та пакування продукції.

      Отже, основна проблема у процесі збуту продукції – відсутність інформації в сіль-ськогосподарських товаровиробників про маркетингові канали збуту та ціни. Поки що для них основним інформаційним джерелом, який певним чином усуває інформацій-ний вакуум, є друковані періодичні видання – газети і журнали, а також телебачення. Прайс-листами користуються тільки 3 % сільськогосподарських товаровиробників [207, с. 212].

      Вся работа доступна по " http://mydisser.com/ru/catalog/view/15057.html " target="_blank">Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.