Теоретичні основи розвитку ринку туристичних послуг
Розвиток туризму вимагає динамічного розвитку всіх галузей господарства. Економічна інтерпретація феномена туризму історично обумовлена формуванням і розвитком ринкових відносин, пов’язаних із цим процесом законів ринкової економіки [2, с. 23]. Ринок туристичних послуг країни по відношенню до економіки може характеризувати рівень її розвитку. Розвиток національного ринку туристичних послуг забезпечується соціально-економічною системою країни: чим вищий рівень економічного розвитку має держава, тим більш налагодженим і ефективним є ринок туристичних послуг, оскільки його стабільний розвиток забезпечений стабільним розвитком інших галузей економіки, які стимулюють попит через зростання прибутків населення та забезпечують пропозицію шляхом ефективної діяльності туристичної галузі [9, с. 38].
Туристична галузь та рух туристів як два взаємопов’язаних між собою елементи покладено в основу періодизації розвитку туризму і, як вважає Т.І.Ткаченко, є предметом дослідження системи наук, зокрема економічних. Одним із підходів до розвитку туризму, що пропонує автор, є його розгляд з позицій попиту та пропозиції на ринку туристичних послуг, господарської діяльності тих інституційних структур, що займаються підготовкою і реалізацією подорожей. Відповідно, даний підхід передбачає дослідження розвитку сукупності економічних відносин з приводу виробництва, реалізації та організації споживання товарів та послуг туристичного призначення [2, с.23]. Погоджуємося з Т.І.Ткаченко і пропонуємо розглядати розвиток світового ринку туристичних послуг в контексті розвитку самого туризму та у відповідності з виникненням туристичного попиту і пропозиції. Опрацювавши дослідження різних вчених (туризмознавців, економістів, істориків, сфери міжнародних відносин) пропонуємо наступну періодизацію розвитку світового ринку туристичних послуг, що включає чотири основних етапи
Вся работа доступна по " http://mydisser.com/ru/catalog/view/16886.html " target="_blank">Ссылке