Розробка програми просування туристичних продуктів
Процес формування України як повноцінного учасника міжнародного туристичного ринку вже відбувся. Розбудова вітчизняної туристичної галузі, яка дедалі більше інтегрується у світову є одним із ключових напрямів структурної перебудови економіки. Пріоритетність розвитку в’їзного та внутрішнього туризму позитивно позначається на підвищенні якості життя в Україні, створенні додаткових робочих місць, поповненні валютних запасів держави, підвищенні її авторитету на міжнародній арені. На даний час актуальним завданням у сфері розбудови туристичної галузі в Україні є формування програми просування українського туристичного продукту на міжнародні ринки (рис. 3.4).
На сучасному етапі розвитку галузі туризму в Україні інформаційні процеси та комунікаційна взаємодія на міжнародних ринках стають важливою сферою життя, одними із пріоритетних напрямків діяльності держави. Водночас із зростанням ролі інформаційних технологій в туризмі збільшилася роль прикладної комунікаційної діяльності [138, c. 45].
Для успішного виходу на міжнародний туристичний ринок українська держава та вітчизняні туристичні фірми, орієнтуючись на обраний сегмент цільового ринку, повинні запропонувати своїм потенційним клієнтам привабливий для них в усіх відношеннях туристичний продукт. На даному етапі домінуючу роль у сучасному суспільстві грають засоби масової інформації та електронні комунікації, які розкривають нові можливості для залучення уваги до туристичних центрів будь-якої держави.
Вся работа доступна по " http://mydisser.com/ru/catalog/view/16886.html " target="_blank">Ссылке