У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Визначення впливу ринку комерційної нерухомості на розвиток продуктивних сил на основі кореляційного аналізу

     

      В умовах становлення ринкової економічної системи роль малого бізнесу важко переоцінити. Вона полягає у забезпеченні високого рівня життя громадян, створенні робочих місць, формуванні цивілізованого споживчого ринку, впровадженні інновацій тощо. Роль і місце малого бізнесу в регіональній економіці найкраще виявляється у притаманних йому функціях. Малий бізнес допомагає утвердженню конкурентних відносин, бо він є антимонопольним за самою своєю природою, що проявляється в різноманітних аспектах його функціонування. З одного боку, малий бізнес внаслідок багаточисельності елементів, що його складають, та їх високого динамізму значно меншою мірою піддається монополізації, ніж великі підприємства. З іншого боку, за умов вузької спеціалізації й використання новітньої техніки він виступає як дієвий конкурент. Саме ця ознака малого бізнесу відіграє суттєве значення у послабленні монополізації, притаманній перехідній економіці.Крім того, малий бізнес, оперативно реагуючи на зміни кон’юнктури ринку, надає економіці необхідної гнучкості, що має в сучасних умовах особливе значення, оскільки забезпечує зростання обсягів і номенклатури товарів та послуг.До того ж, малий бізнес робить вагомий внесок у вирішення проблеми зайнятості, коли відбувається масштабна галузева і внутрішньогосподарська реструктуризація з метою адаптації діяльності до нових умов господарювання. Водночас малий бізнес сприяє пом’якшенню соціальної напруги і демократизації ринкових відносин, бо саме він є фундаментальною основою формування середнього класу. Отже, він виконує функції послаблення тенденції до соціальної диференціації, притаманній ринковій економіці, та розширення соціальної бази реформ. Без орієнтації на таку соціальну базу ринкового середовища, яким є середній клас, запроваджені реформи приречені на провал.

      За умов перехідної економіки при загальному обмеженні фінансових ресурсів саме суб’єкти малого бізнесу, які не вимагають великих стартових інвестицій і мають швидке обертання ресурсів, спроможні найбільш швидко і економічно доцільно вирішувати сучасні проблеми економічного розвитку.

      Слід зазначити, що чи не найважливішою умовою розвитку малого бізнесу в трансформаційній економіці є розв’язання проблеми перетворення відносин і структури власності, оскільки він базується на приватній власності. Тому особливе значення має приватизація, що здійснюється саме в інтересах малого підприємництва.

      Зрозуміло, що між приватизацією нерухомості та розвитком малого бізнесу є тісний зв’язок – в умовах економіки, що трансформується, приватизація є вагомим імпульсом успішного розвитку підприємництва, оскільки закладає матеріальні підвалини господарської діяльності. Аналіз розвитку ринку комерційної нерухомості як чинника активізації малого підприємництва виконаний з використанням кореляційно-регресійного аналізу згідно даних статистичних вимірювань за період 10 років. За допомогою кореляційного аналізу вивчається взаємозв'язок обсягу комерційної нерухомості та активності малого підприємництва. Залежно від того, наскільки оптимально поєднуються зазначені фактори, буде неоднаковою ступінь впливу кожного з них на величину результативного показника. Взаємозв'язок між досліджуваними факторами і результативним показником проявиться якщо взятидля дослідження велику кількість спостережень і порівняти їх значення. У даному випадку проводилось дослідження за 10 років (2002-2011 рр.). Відповідно до закону великих чисел вплив інших факторів на результативний показник згладжується, нейтралізується.

      Це даєможливість встановити зв'язок, співвідношення між досліджуваними явищами. Уданому випадку зв'язок буде кореляційним (стохастичним), тому що залежність від показників, кореляція буде неповною, імовірнісною, яка виявляється тільки в масі спостережень. У справжньому аналізі кореляція буде парною, тому що досліджується зв'язок між двома показниками, один з яких є факторним (площа комерційної нерухомості), а інший – результативним (кількість малих підприємств і підприємців).

      Необхідні умови застосування кореляційного аналізу:

      - наявність досить великої кількості спостережень про величинудосліджуваних факторних і результативних показників (за 10 років);

      - досліджувані фактори мають кількісний вимір івідображені в тих чи інших джерелах інформації (статистичні огляди,статистичні збірники, статистичні бюлетені, статистичніщорічники).

      Застосування кореляційного аналізу дозволяє вирішити такізавдання:

      - визначити зміну результативного показника підвпливом одного або декількох факторів (в абсолютному вимірі);

      - встановити відносну ступінь залежності результативногопоказника від кожного фактора [69]. Щільність статистичного зв’язку між показниками вимірювалася за допомогою коефіцієнта кореляції. Коефіцієнт кореляції відображає ступінь взаємозв’язку у вигляді статистично невипадкової величини, яка може приймати значення в діапазоні [-1;1].

      Якщо величина коефіцієнта кореляції наближається до 1, це означає наявність сильного статистичного взаємозв’язку між двома випадковими величинами, причому позитивного зв’язку – тобто при збільшенні однієї випадкової величини відбувається збільшення іншої.

      Вся работа доступна по " http://mydisser.com/ru/catalog/view/16905.html " target="_blank">Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.