У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Інструменти стратегічного маркетингу, які дозволяють трансформувати маркетингові дослідження у стратегічні управлінські рішення

     

      Розглядаючи співвідношення понять маркетингу та менеджменту, багато фахівців вважають, що менеджмент включає в себе маркетинг як підхід, що виник у зв’язку з формуванням ринку покупця. Разом з тим маркетинг включає в себе менеджмент, як активний керуючий компонент поряд з ринковими дослідженнями.

      Багатьма вченими закладені основні ідеї маркетингу, як управлінської концепції, яка орієнтує діяльність підприємств на споживача, необхідність дослідження споживчого попиту і здійснення постійних інновацій послуги відповідно до вимог ринку. Такий відомий автор, як Друкер П. визначив основним завданням маркетингу вивчення споживача до такої міри, щоб послуги підходили йому ідеально, продавали б себе самі, що робить непотрібними зусилля по збуту [197, с. 64-65]. У цьому контексті маркетинг розуміється як управлінський процес, в ході якого споживачі отримують все, що їм необхідно для задоволення своїх потреб за допомогою створення та обміну послугами та враженнями.

      У 1960-х роках концепція маркетингу отримала широке поширення в теорії та практиці управління, головним чином, завдяки формалізації інструментів аналізу, планування і контролю маркетингової діяльності. До таких інструментів належать, зокрема, схеми аналізу зовнішнього середовища, життєвий цикл товару, сегментування ринку послуг, портфельний аналіз, позиціонування.

      У процесі укладання та реалізації угод купівлі-продажу для створення споживчої цінності послуги ключовими є маркетингові дослідження, пов’язані з вивченням сприйняття послуги з боку споживачів, комунікації, ціноутворення та обслуговування, а також управління маркетингом з точки зору вибору цільових ринків.

      Маркетинг взаємодії застосовують, коли у споживача є вибір між пропозиціями конкурентів і потреба здійснювати повторні покупки певних послуг. Як правило, дана ситуація характерна для ринків послуг. Деякі маркетологи, такі як Крістофер М., Паяний А., Балантіне Д. вважають, що маркетинг взаємодії виходить за рамки традиційного комплексу маркетингу (товар, ціна, розподіл, просування) і включає в себе елементи менеджменту, синтезуючи управління якістю, менеджмент послуг [214, с. 212].

      На рис. 1.4 представлено порівняння сфер маркетингу та менеджменту.

      Як найбільш популярна сьогодні, концепція маркетингу взаємодії ґрунтується на принципах традиційного маркетингу, але відрізняється оперативним реагуванням на запити споживачів шляхом поліпшення їх обслуговування та складання стандартів обслуговування клієнтів. Головне завдання стратегічного маркетингу полягає в тому, щоб допомогти керівництву підприємства знайти відповіді на наступні актуальні питання: які місце і роль підприємства на ринку? Куди йде ринок, основні тенденції його розвитку? У чому можуть бути конкурентні переваги? Яку користь і кому підприємство приносить і збирається приносити в майбутньому? Чого прагне і яку позицію хоче зайняти підприємство на ринку?

      Що стосується концепції стратегічного маркетингу, то вона спрямована на дії підприємства з пошуку стійкої переваги перед конкурентами шляхом задоволення потреб споживача.

      Вся работа доступна по " http://mydisser.com/ru/catalog/view/16931.html " target="_blank">Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.