У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Дослідження системи складових макроекономічного впливу на зміст стратегічного маркетингового управління туристичними підприємствами

     

      Так як туристична галузь є складною соціально-економічною системою, то вона має схильність до впливу на неї багатьох факторів. Ці фактори впливу поділяються на зовнішні та внутрішні. До зовнішніх факторів належать: економічні, політико-правові, соціальні,

     демографічні, екологічні, природно-географічні, культурно-історичні, технологічні, також сюди треба віднести політичні відносини між країнами, рівень цін на міжнародному ринку тощо. До внутрішніх факторів належать: природно-географічні особливості та кліматичні умови країни, економічна ситуація в країні, внутрішня політика країни, політична та фінансова стабільність, рівень добробуту населення, розвиток туристичної інфраструктури, транспортних мереж, освітній та культурний рівень населення.

      Чинники, що впливають на розвиток туристичної галузі, дуже різноманітні. Вони можуть мати як позитивні, так і негативні наслідки.

      Тому є певна необхідність проведення аналізу з виявлення чинників впливу на туристичну галузь. Виникає питання, чому, незважаючи на надзвичайно вигідне географічне та геополітичне розташування, привабливі природно-рекреаційні та пізнавальні історико-культурні ресурси, туристична галузь недостатньо розвинена в нашій країні. Для забезпечення розвитку туристичної галузі України необхідно проводити чітку організацію туристичної діяльності, зміцнювати існуючу та створювати нові матеріально-технічні бази, залучати досвідчених і кваліфікованих кадрів, тобто правильно організовувати та ефективно управляти туризмом.

      Політика України на ринку міжнародного туризму передбачає використання активної маркетингової стратегії, спрямованої на стимулювання іноземного туризму шляхом створення позитивного туристичного іміджу країни, як країни безпечного та комфортного відпочинку. З цією метою вводиться спрощення візових формальностей, розбудовується індустрія туризму та підвищується відповідно до європейських стандартів якість обслуговування, що, безумовно, відноситься до позитивних чинників впливу на розвиток туристичної галузі країни.

      В цілому в міжнародному туризмі ситуація залишається нестабільною: пожвавлення туристичної активності межується зі спадами, відтворюючи в цих коливаннях не тільки стан внутрішнього ринкового середовища, але й коливання світової ринкової кон’юнктури, де імідж України залишається невизначеним. На структуру туристичних потоків значний вплив мають, перш за все, зміни у візовій політиці, як України, так і інших держав.

      Вся работа доступна по " http://mydisser.com/ru/catalog/view/16931.html " target="_blank">Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.