Побудова матриці конвергенції стратегічних інструментів маркетингу до стратегічних рішень менеджменту
У сучасних умовах застосування тільки маркетингу послуг не дозволяє в достатній мірі сформувати і зміцнити конкурентні переваги організації. Поряд із маркетингом послуг необхідне впровадження і використання ефективного менеджменту послуг.
У сфері послуг у наданні конкурентної послуги важливу роль відіграє задоволення диференційованого попиту споживачів на найвищому рівні, з урахуванням всіх рівнів стандартів сервісу. Необхідно пам’ятати, що складність управління підприємством сфери послуг полягає в самій галузі − високий рівень конкуренції, значні вимоги, які ставляться споживачем, високий ступінь мінливості уподобань. Все це ставить перед керівництвом завдання, яке полягає у зміні підходу до організації структури підприємства.
Перехід підприємства до нового підходу організації діяльності дозволить сформувати не тільки нові стратегії організаційного розвитку, а й нові методи управління, що, у свою чергу, може стати необхідним критерієм ефективного обслуговування та надання високо конкурентної послуги. Таким підходом може стати інтеграція маркетингу в менеджмент підприємства.
Інтеграція означає поглиблення співпраці суб’єктів управління, їх об’єднання, поглиблення взаємодії та взаємозв’язків між компонентами системи управління. У даному випадку інтеграція між окремими підсистемами і компонентами системи менеджменту забезпечується поглибленням і конкретизацією взаємозв’язків між ними, кількісним їх вираженням.
Наприклад, керуюча підсистема задає службам і підрозділам підприємства конкретні показники їх функціонування за якістю та кількістю витрат ресурсів, термінами тощо., на основі виконання яких досягаються поставлені цілі.
Процес інтеграції маркетингу в менеджмент являє собою узгодженість цілей, стратегій і тактик між двома областями діяльності підприємства.
Однак існує ряд чинників, що перешкоджають взаємодії маркетингу та менеджменту. До одного з таких чинників належить відсутність розуміння поняття маркетингу керівництвом підприємства, що унеможливлює інтеграцію маркетингу в менеджмент.
Нескоординованість дій роботи відділів цих двох областей на підприємстві також є чинником, що перешкоджає взаємодії маркетингу і стратегічного менеджменту. Дії повинні бути скоординовані протягом усього процесу створення послуги.
Взаємодія маркетингу та менеджменту можлива також при формуванні цілого ряду маркетингових систем, таких як: аналітична система, система маркетингового планування, система внутрішнього маркетингу, система взаємозв’язків маркетингових стратегічних і тактичних рішень на всіх рівнях управління підприємством.
Вся работа доступна по " http://mydisser.com/ru/catalog/view/16931.html " target="_blank">Ссылке