У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Стратегічний аналіз діяльності туристичного підприємства як складної соціально-економічної системи

     

      Як зазначено в попередньому розділі, сталий розвиток туристичних підприємств, стабільність фінансових результатів їх діяльності, які забезпечують, з однієї сторони, реалізацію стратегічних цілей, що відповідають інтересам власників, а, з іншої формують передумови для підвищення туристично-рекреаційної привабливості України, багато в чому залежать від ефективності стратегічного управління.

      Стратегічний аналіз будь-якої функціонуючої або ж створюваної системи може бути ефективним тільки в тому випадку, коли вивчені всі основні компоненти даної системи – елементи, підсистеми, зв’язки тощо.

      Стратегічний аналіз складних соціально-економічних систем, в тому числі й туристичних підприємств, передбачає вивчення внутрішньої будови розглядуваної системи, її взаємодії із зовнішнім середовищем, еволюції та чинників розвитку системи, основних функцій підсистеми і елементів тощо.

      Вивчення внутрішнього середовища туристичного підприємства включає наступні аспекти:  системно-інтеграційний – вивчення системоутворюючих механізмів і чинників, які обумовлюють виникнення ефекту емерджентності (цілісності системи);

       системно-компонентний, тобто виявлення системоутворюючих чинників та зв’язків і, на цій основі, встановлення структури елементів і підсистем, включених в систему при даному конкретному аналізі (в даному випадку фінансовому);

       системно-структурний, тобто встановлення структури системи – форм, видів зв’язку і взаємодій між її компонентами, визначення їх ієрархічного підпорядкування;

       системно-функціональний і системно-цільовий – визначення функцій елементів, підсистем і системи в цілому, визначенні їх цілей і задач;

       системно-історичний. Будь-яка соціально-економічна система галузевого типу у своєму розвитку проходить етапи зародження, становлення, розвитку, основного періоду функціонування, деградації та зникнення або ж реструктуризації в якісно іншу систему. Встановлення цих етапів життєвого циклу системи, її часових меж, факторів, які визначають або характеризують настання того чи іншого етапу, має важливе значення для вивчення перспектив та шляхів розвитку розглядуваної системи;

       системно-комунікаційний. Важливою стороною стратегічного аналізу складових системи є вивчення їх взаємодії із зовнішнім середовищем, тобто впливу середовища на систему і системи на середовище. Даний аспект є особливо важливим при вивченні складних галузевих систем, оскільки всі вони повинні розглядатися як підсистеми міжгалузевих комплексів, галузей економіки, економіки країни загалом, з якими вони (так само, як і між собою) тісно взаємодіють.

      Перераховані аспекти аналізу, звичайно, взаємопов’язані.

      Системно-інтеграційний аспект. Першим етапом стратегічного аналізу складно організованих об’єктів є ідентифікація системи, тобто виділення системи як єдиного цілого із національної економіки, галузі. Для того, щоб таке виокремлення провести коректно, необхідно розглядати значно ширшу множину економічних об’єктів, ніж та, яка ймовірно ввійде в ідентифіковану систему. Таке розширення необхідне для того, щоб, по-перше, зменшити ймовірність пропуску об’єктів, тобто по можливості уникнути невключення в систему окремих виробничих або інших об’єктів, які за своєю сутністю повинні обов’язково розглядатися в складі системи, і, по-друге, уникнути включення в систему тих елементів, які ускладнюють її, але не мають суттєвого впливу на принципові властивості системи. Крім того, такий підхід полегшує визначення супутніх об’єктів економіки і на цій основі виділення основних вхідних і вихідних параметрів системи.

      Для туристичного підприємства в якості надсистеми розглянемо туристичний сектор економіки (або згідно Класифікації видів економічної діяльності (КВЕД) – вид економічної діяльності). Основна мета даного сектору – це процес поєднання дій, які призводять до отримання відповідного набору туристичного продукту.

      Вся работа доступна по " http://mydisser.com/ru/catalog/view/16932.html " target="_blank">Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.