Аналіз фінансового стану туристичного підприємства і фінансових результатів його діяльності
Стратегічне управління фінансовою діяльністю туристичних підприємств, як складних слабоформалізованих соціально-економічних систем, характеризується високим ступенем складності структури такого роду систем, а також високим рівнем складності процесів, що в них протікають. Проблема розробки стратегій, адаптованих до специфіки управління фінансовою діяльністю підприємств в умовах трансформаційних процесів, є якісно новою. Незважаючи на те, що низка аспектів проблеми розглядаються в роботах вітчизняних і зарубіжних вчених [4; 5; 8; 11-15; 31; 39; 40; 88; 92; 94; 105; 106; 130; 131], питання, пов’язані з діагностикою стратегічної фінансової позиції підприємства, формуванням цільових стратегічних нормативів фінансової діяльності, не знайшли належного відображення.
Аналіз літературних джерел [15; 28; 38; 72; 81; 82; 85; 91; 98-101; 116; 130], в яких розглядаються питання формування системи індикаторів фінансової діяльності підприємства, дозволив встановити неоднозначність думок вчених про найбільш значущі напрями оцінки фінансової діяльності та склад груп показників.
З чого можна зробити висновок про те, що система показників фінансової діяльності є складною ієрархічною структурою з множиною часткових показників, в яку залежно від цілей стратегічного фінансового управління можуть включатися критерії, що відображають ефективність діяльності окремих функціональних підсистем [15; 91].
Вся работа доступна по " http://mydisser.com/ru/catalog/view/16932.html " target="_blank">Ссылке