У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Маркетингове дослідження функціонування сільськогос¬подарських підприємств Волинської області



          Аграрний сектор, де зосереджена чверть трудового потенціалу Волині, є важливою складовою економіки області. Питома вага Волинської області у загальнодержавному виробництві продукції сільського господарства у 2011 р. становила 2,8. За темпами та обсягами виробництва в розрахунку на одного жителя область займає 12 місце серед інших регіонів України. У галузі сільського господарства Волині виробляється близько 16,9 % валової доданої вартості, що є другим за значенням показником після роздрібної торгівлі. Земельний фонд Волинської області становить 2014,4 тис.га, найбільша частина якого припадає на землі сільськогосподарського призначення. На початок 2012 року сільськогосподарські угіддя займали 1048,9 тис.га, або 52,1 % земельних площ, з яких 673,2 тис.га (64,2 %) – орні землі. У 2011 р. в області діяло 361 підприємство (без врахування фермерських господарств), основним видом діяльності яких було сільське господарство. Найбільш ефективною була діяльність агрофірм та дочірніх підприємств; найбільш збитковими були кооперативи, кількість яких поступово зменшується. Зазначені дані свідчать про важливість розвитку сільського господарства Волині як у регіональному, так і у загальнонаціональному масштабі. При цьому все більш актуальними стають численні проблеми розвитку агробізнесу, які вимагають ґрунтовних досліджень та дієвих заходів за для їх вирішення.          Процес маркетингового дослідження функціонування сільськогос-подарських підприємств Волинської області, згідно розробленої методики, розпочинається із формування теоретико-аналітичної карти ринку за допомогою використання маркетингових прийомів та методів, одним із яких виступає аналіз PRESTCOM, що передбачає аналіз політичних, регуляційних, економічних, соціальних, технологічних, конкурентних, організаційних та ринкових чинників розвитку (дод. М).          З метою повного охоплення ринкової ситуації, теоретичні характеристики розвитку сільського господарства Волині було доповнено аналітичною оцінкою численних факторів функціонування, згрупованих за принципом «4Р».          

Вся работа доступна по Ссылке

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.