У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Аналіз розвитку відносин між суб’єктами агробізнесу



          Оцінювання маркетингу відносин на мікрорівні згідно запропонованої методики дослідження передбачає побудову існуючої системи маркетингу відносин обраного для аналізу сільськогосподарського підприємства та здійснення аналізу бізнес-взаємодії із окремими суб’єктами ринку, що дасть змогу зробити висновки про перспективність подальшого функціонування побудованої системи зв’язків та запропонувати подальший шлях розвитку системи маркетингу відносин, використовуючи певні стратегічні рішення.          Організаційна структура СГПП «Дружба» побудована за лінійно-функціональним принципом, шляхом виділення фінансового, планово-економічного відділів, відділу постачання і збуту та виконавчої служби, представленої відділом енергопостачання, автопарком, машинно-тракторним парком та агрономічною службою. Взаємодія усіх цих відділів у процесі здійснення господарської діяльності формує систему внутрішньо організаційних зв’язків підприємства.          Досліджуване сільськогосподарське підприємство реалізує на ринку зернові та зернобобові культури, технічні культури та цукрові буряки. Основний асортимент продукції протягом тривалого періоду часу залишається практично незмінним. У період із 2007 року підприємство активізувало вирощування технічних культур, а саме – ріпаку, сої та гірчиці; найбільш нестабільним було вирощування цукрових буряків, що обумовлено їх низькою рентабельністю.          Реалізація продукції рослинництва СГПП «Дружба» здійснюється за кількома основними напрямами, часта реалізації продукції за якими у 2011 році мала наступний вигляд:          - переробним підприємствам – 12 %;          - кінцевому споживачеві – 6 %;          - пайовикам в рахунок орендної плати – 4 %;          - населенню в рахунок оплати праці – 1 %;          - за іншими напрямами (комерційні підприємства, юридичні та фізичні особи) – 77 %.          У розрізі груп продукції, розподіл є подібним: у структурі продажів зернових та зернобобових культур близько 15 % займає реалізація переробним підприємствам та 72 % - за іншими каналами; 4 % продажів технічних культур здійснювались переробним підприємствам, 92 % - за іншими напрямами. Тому, з точки зору маркетингу відносин, важливим є дослідження відносин із переробними підприємствами, кінцевими споживачами, а також із суб’єктами, які займаються переробкою або ж здійснюють повторні продажі продукції.          Структура клієнтської бази СГПП «Дружба» протягом останніх трьох років змінювалась непередбачувано та непрогнозовано, що обумовлено досить нестійким розвитком окремих підприємств в роки кризових макроекономічних явищ. Тому період, яким буде обмежуватись дослідження маркетингу відносин на мікрорівні, становитиме 3 роки.          

Вся работа доступна по Ссылке

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.