Управління сільськогосподарським підприємством у контексті маркетингу відносин
Розвиток маркетингу відносин у сільськогосподарських підприємств гальмується під впливом багатьох чинників, одним із яких виступає нераціональність побудови організаційних структур, що впливає на можливості ефективно планувати та виконувати бізнес-процеси.
Реінжиніринг бізнес-процесів підприємства характеризується тісним взаємозв’язком із організаційною структурою, що відображено в розробленому організаційному механізмі управління сільськогосподарським підприємством як складової цілісного господарського механізму ведення внутрішньої та зовнішньої діяльності (рис. 3.1).
Розроблений механізм складається із двох підсистем:
- статики, яка має на меті сформувати найбільш оптимальну організаційну структуру підприємства;
- динаміки, яка оперує системою бізнес-процесів.
Основні елементи механізму варто поділяти на ті, які складають його підґрунтя (нормативи і стандарти, принципи, методи, організаційна культура); які забезпечують його функціонування (функції, інструменти, технології управління); які підтримують його ефективність та розвиток (раціональна система маркетингу відносин, технічне, технологічне та інформаційне забезпечення). Окрім того, раціонально побудований організаційний механізм повинен відповідати ряду вимог, серед яких варто відмітити несуперечливість стратегії підприємства, цілісність елементів та забезпечення їх системного впливу на об’єкт управління.
Вся работа доступна по Ссылке