Методи і моделі розв’язання задачі моделювання процесів формування бізнес-стратегії підприємства
При дослідженні кон'юнктури ринку дані про структуру пропозиції та попиту зручно представляти за допомогою прямокутних матриць, що називаються двовходовими таблицями спряженості ознак. Рядки й стовпці матриці відповідають деяким групам досліджуваних об'єктів. Групи об'єктів формуються за значеннями двох класифікаційних ознак: перша використовується для формування рядків матриці, а друга – для стовпців. Кожен елемент матриці відображає деяку кількісну характеристику об'єктів, що одночасно належать двом групам: перша група визначається номером рядка, друга – номером стовпця.
Описана нижче методологія застосування методу аналізу відповідностей детально описана у роботі Н. Д. Верзіліна та В. В. Черешнєва [29, c. 80-92].
Вся работа доступна по Ссылке