У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Методи і моделі розв’язання задачі моделювання процесів формування бізнес-стратегії підприємства



          При дослідженні кон'юнктури ринку дані про структуру пропозиції та попиту зручно представляти за допомогою прямокутних матриць, що називаються двовходовими таблицями спряженості ознак. Рядки й стовпці матриці відповідають деяким групам досліджуваних об'єктів. Групи об'єктів формуються за значеннями двох класифікаційних ознак: перша використовується для формування рядків матриці, а друга – для стовпців. Кожен елемент матриці відображає деяку кількісну характеристику об'єктів, що одночасно належать двом групам: перша група визначається номером рядка, друга – номером стовпця.          Описана нижче методологія застосування методу аналізу відповідностей детально описана у роботі Н. Д. Верзіліна та В. В. Черешнєва [29, c. 80-92].          

Вся работа доступна по Ссылке

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.